Svečanom proslavom Bosch obilježio 25 godina uspješnog poslovanja u Hrvatskoj

0

Svečanom večerom s partnerima i uposlenicima u prostorijama zagrebačkog hotela Westin, Bosch Hrvatska proslavio je 25 godina poslovanja u Hrvatskoj. Proslavi je prisustvovalo tristotinjak gostiju koji su doprinijeli rastu i razvoju Boscha u posljednjih 25 godina.

  • Prvi Bosch proizvodi 1922. godine u Martićevoj ulici u Zagrebu
  • Bosch Hrvatska bilježi pozitivne poslovne rezultate u Hrvatskoj
  • U sklopu proslave pokazane neke od tehnologija budućnosti

U sklopu proslave organizirana je izložba, kojom je na slikovit način prikazana povijest Boscha ali i eksponati novih tehnologija budućnosti kao što su: Rexroth APAS robot koji je fleksibilan i mobilan a koji se koristi u pametnim tvornicama industrije 4.0 kao pomoć ljudima jer preuzima monotone i jednostavne zadatke te bubble car pomoću kojeg je prikazana budućnost rada u Bosch servisnim radionicama za vozila. U budućnosti će se uz naočale za virtualnu stvarnost i odgovarajuću aplikaciju jednostavno detektirati kvar na vozilu.

Kompanija Robert Bosch d.o.o. je osnovana 11. marta 1993. godine ali prvi Bosch proizvodi su se u Zagrebu mogli naći još daleke 1922. godine u jednoj trgovini u Martićevoj ulici u Zagrebu.

„Kroz svoje djelovanje, od samih početaka Bosch razvija tehnologiju dostupnu za svakodnevnu upotrebu olakšavajući ljudima život i omogućavajući više vremena za kvalitetnije i zabavnije sadržaje. Tehnologija je glavni pokretač rasta i razvoja naše kompanije, ona je naš zajednički posao, naša strast i ono što nas obilježava u Hrvatskoj već 25 godina“, izjavila je Mirsada Kudrić, direktorica kompanije Bosch za Hrvatsku i Sloveniju.

Bosch Hrvatska, osnivanje i razvoj

Bosch Hrvatska od osnivanja u Zagrebu 11. marta 1993. godine, neprestano povećava prodaju, koja je 2017. dosegla 409,2 miliona HRK (oko 55 miliona eura) bilježeći time blagi porast u odnosu na prethodnu godinu.

Broj Boschovih zaposlenika u Hrvatskoj u 2017. godini iznosio je oko 70, očekuje se da će ta brojka ostati na sličnom nivou i u 2018.

Uspostavljena je široka mreža kupaca čiji broj danas prelazi 600 lokalnih klijenata u Hrvatskoj.

Kompanija neprestano širi svoje poslovne aktivnosti u Hrvatskoj. Tako je Bosch Hrvatska 2004. godine preuzela vođenje poslovanja u Bosni i Hercegovini, a 2014. u Sloveniji. Slijedom praćenja novih tehnoloških trendova i želje da tržištu ponudi dodatnu vrijednost i probudi entuzijazam za novim tehnologijama, Bosch u Hrvatskoj je otvorio poseban odjel Pametna rješenja 2016. godine.

Bosch lansira inovativne proizvode na tržištu Hrvatske

Bosch je u Hrvatskoj u 2017. godini predstavio niz inovativnih proizvoda kao što je Indego 400 Connect, najefikasnija automatska kosilica na tržištu s kojom se zahvaljujući sistemu Connected Technology jednostavno može upravljati putem pripadajuće aplikacije.

Također će od 2019. jednostavnim ažuriranjem softvera biti moguće i glasovno upravljanje kosilicom preko Amazon Alexa glasovnog asistenta.

Klijenti u industriji i potrošači toplinske energije sve više traže tehnološka rješenja koja pružaju komfor i sigurnost, a pri tome štede na energiji i troškovima. Zbog toga je Bosch odjel Toplinske tehnologije lansirao Bosch EasyControl CT 200, pametan regulator s pripadajućom aplikacijom koji omogućava da u svakom trenutku korisnik regulacijskog uređaja može dobiti pregled predvidive potrošnje energije za što bolju uštedu.

Odjel Bosch Building Technologies je na tržište uveo Dicentis konferencijske sisteme. Zahvaljujući najinovativnijim tehnologijama Dicentis Interpreter desk omogućava simultano prevođenje do 100 jezika na višejezičnim konferencijama, sastancima i prezentacijama.

Svakom autoservisu potreban je višefunkcijski tester koji sadrži sve potrebne „alate“ za pronalaženje i otklanjanje smetnji u radu automobila. Zbog toga za odjel autoopreme Bosch izdvaja KTS 250, optimalni tester za neovisne servise, koji se brzo instalira a može poslužiti i kao drugi uređaj za mobilnu primjenu.

Društveno odgovorno poslovanje u Hrvatskoj

Društvena odgovornost jedna je od Boschevih temeljnih vrijednosti. Slijedeći viziju osnivača, Bosch svih 25 godina neprestano provodi društveno odgovorne projekte u Hrvatskoj.

Najvažniji projekti uključuju dugogodišnju suradnju sa SOS Dječjim selom Lekenik, potom suradnju sa Tehničkim muzejom „Nikola Tesla“ u Zagrebu i niz drugih projekata koji se najčešće odnose na djecu kojoj je potrebna pomoć kao i na podršku tehničkim školama.

Početkom ove godine, Bosch je bio jedan od glavnih sponzora hrvatskom timu na amaterskom reliju Budapest-Bamako. Team Tesla, uspio je završiti ovogodišnje izdanje relija Budapest-Bamako, te su ovim činom postali prvi tim na svijetu koji je električnim automobilom, Teslom Model X, prešao Saharu i završio jedan afrički reli.

Bosch Grupa: Poslovni izgledi za 2018.

Nakon ostvarivanja rekordnih rezultata u 2017. godini te uzimajući u obzir ekonomske i geopolitičke rizike, kompanija je ostvarila prihod od prodaje od 78,1 milijardu eura.

To predstavlja povećanje od 6,8 posto, ili 8,4 posto nakon prilagodbe zbog učinaka kursne razlike, što ukupno iznosi oko 1,2 milijarde eura. Bosch želi i dalje rasti u 2018. godini, uprkos zahtjevnom ekonomskom okruženju.

Grupa Bosch očekuje da će prihod od prodaje u 2018. godini porasti za 2 do 3 posto.

Za više informacija i fotografije sa proslave 25 godina poslovanja, posjetite web stranicu BOSCH-a.