On ne samo da osvaja Cannes, on postavlja svjetske standarde kreativnosti. Na 13. Brending konferenciju stiže legendarni Ali Rez, kreativni genije sa više od 1.000 međunarodnih nagrada, uključujući Grand Prix na Cannes Lions, Clio, One Show, Loeries i Effies.
Kao Chief Creative Officer u agenciji Impact BBDO za područje cijelog Bliskog istoka, Sjeverne Afrike i Pakistana, zaslužan je za njen ogromni poslovni uspjeh i osvajanje više od 40 nagrada za agenciju godine.
Njegov rad je primjer vrhunske kreativnosti u službi društvene odgovornosti. Spajajući umjetničku inovaciju sa sviješću o najvažnijim problemima društva, on kreira kampanje koje ne samo da osvajaju priznanja, već doprinose trajnim, pozitivnim promjenama. Recentni primjeri njegovog rada su kampanja “Child Wedding Cards“ kreirana za UN Women u Pakistanu, kao i kampanja “The Election Edition” za libanonski list An-Nahar.
Ali Rez u Sarajevo donosi poziv na buđenje. Jer, baš kao što je to danas slučaj sa BiH, Rez dolazi iz regije čija je kreativnost donedavno bila podcijenjena. Njegovo predavanje neće biti samo još jedan “inspirativni“ govor, nego će donijeti konkretne odgovore na pitanja kako izgraditi kulturu kreativne izvrsnosti i koji su to alati, tehnike i razmišljanja koji vode do ideje koja ima globalni potencijal. Jer, Ali Rez dokazuje da velike ideje ne pitaju odakle dolaziš, već gdje ideš.
Ovogodišnje izdanje Brending konferencije inspirisano je cirkusom kao metaforom savremenog svijeta, te okuplja vrhunske stručnjake koji će ponuditi uvide u najnovije i najuspješnije svjetske prakse. Tako će se, uz Alija Reza, na pozornici naći i Maurizio Tozzini, izvršni kreativni direktor u agenciji Dentsu Creative Italy, i Ravid Kuperberg, partner u kompaniji Mindscapes i jedan od najtraženijih edukatora kreativnog razmišljanja u svijetu.
Zato, ne prepustite najveću predstavu u industriji brendinga i osigurajte svoju kotizaciju na www.branding.ba.