Novosti
  • Dodjeljene medalje 52. Sajma šljive u Gradačcu
  • Završen projekt: Obnovljeno 1,8 kilometara saobraćajnice na Dobrinji
  • Energoinvest i košarkaška reprezentacija: Zajedništvo, energija i povratak na evropsku scenu
  • U BiH proizveden krompir iz epruvete
  • Prodaja Teslinih vozila u Evropi pala za 40 posto, BYD biljleži rast od 225 posto
  • Addiko Bank d.d. Sarajevo: Tradicionalno slobodan dan za roditelje prvačića, ruksaci i školski pribor za mališane
  • Sa 500 kompanija i više od 2.000 brendova, ovogodišnji ZEPS najveći do sada
  • Franck preuzima tvornicu i dva brenda kafe iz Bosne i Hercegovine
Biznis Info
Navigate
  • Početna
  • Ekonomija
  • Finansije
  • Investicije
  • Kompanije
  • Banke
  • Auto
  • Biznis cafe
  • Početna
  • Ekonomija
  • Finansije
  • Investicije
  • Kompanije
  • Banke
  • Auto
  • Biznis cafe

Znate li skrivenu, bizarnu simboliku McDonald’sovog znaka

0
By BiznisInfo on 17/08/2016 Zanimljivosti

Louis Cheskin tvrdio je da ovaj logo nosi frojdovski simbolizam majčinskih hraniteljskih grudi.

Čuveni logo kompanije McDonald’s vuče svoje korjene još iz 1952 godine kada su braća McDonald’s odlučila angažirati arhitekte da dizajniraju izgled prvog restorana ovog lanca brze hrane, piše “The Daily Meal”.

Prva dvojica arhitekata bila su skeptična spram namjere braće da konstruišu dva velika žuta luka na obje strane restorana.

No, oni su tada pronašli Stanleyja Clarka Mestona, koji je dizajnirao McDonald’sovu lokaciju koja je odudarala od okruženja i na taj način privlačila pažnju gladnih vozača koji nisu mogli odoljeti da ne svrate na brzi hamburger.McDonald's

Dva velika zlatna luka koja su se izdizala s obje strane objekta, odigrala su svoju ulogu u skretanju pažnje i privlačenju mušterija.

Originalno, nije planirano da dva luka formiraju slovo M niti je kompanija tada imala svoj logo.

Kako je kompanija rasla i postajala poznata, odlučeno je da se napravi logo koji će simbolizirati McDonald’sove restorane, sa ravnim krovom i tada već prepoznatljiva dva zlatna luka. Lukovi su spojeni i tako je nastao logo, a ujedno je formirano slovo M kao prvo slovo naziva lanca restorana.

Krajem 60-ih godina, McDonald’s je odlučio ukloniti dva velika luka ispred objekata i ostaviti samo logo.

Vlasnici su, kako navodi BBC, odlučili ukloniti ovaj logo, i dizajnirati potpuno novi. No, u tome ih je odgovorio dizajner Louis Cheskin i to uz vrlo čudno objašnjenje.

On je, naime, kazao da dva luka nose “frojdovski simbolizam majčinskih hraniteljskih grudi”. Prema njegovim riječima, to podsvjesno kod ljudi izaziva glad.

Logo je navodno upravo zbog toga zadržan i uz manje korekcije koristi se i do danas.

Širom svijeta, dva zlatna luka i danas predstavljaju samo jednu stvar: McDonald's, a da li u njima vidite skrivenu simboliku ostaje na vama da odlučite.

(Biznisinfo.ba)

Share this:

  • Click to share on Twitter (Opens in new window)
  • Click to share on Facebook (Opens in new window)
  • Click to share on Pinterest (Opens in new window)
  • Click to share on Tumblr (Opens in new window)
  • Click to share on Telegram (Opens in new window)
  • Click to share on Reddit (Opens in new window)
  • Click to share on LinkedIn (Opens in new window)
  • Click to share on Pocket (Opens in new window)
  • Click to share on WhatsApp (Opens in new window)

Related

logo McDonald's

Related Posts

  • Livanjski sir će biti poslan u svemir

    11/05/2017
  • Kuća u obliku klavira i violine zasjenila nebodere

    23/04/2017
  • Mini kopija Ajfelove kule u središtu Kosova

    23/04/2017
  • POZITIVA S ADDIKO BANK

    • Završen projekt: Obnovljeno 1,8 kilometara saobraćajnice na Dobrinji
      28/08/2025
  • Najčitanije

    • Na pomolu najveće spajanje banaka u Evropi
      26/08/2025
    • Blokirani u matrixu: Autoput u mreži izgovora
      26/08/2025
    • Reakcija iz Končara: Jedna smo od vodećih industrijskih i tehnoloških firmi u široj regiji
      27/08/2025
  • IZDVOJENO

    • Energoinvest i košarkaška reprezentacija: Zajedništvo, energija i povratak na evropsku scenu
      28/08/2025
    • 10 godina, jedan put, hiljade sretnih kupaca  – kako je Porsche grupacija u BiH postala simbol povjerenja
      25/08/2025
    • Tri decenije povjerenja: LG Electronics Europe i Stanić Trade u Vijećnici obilježili jubilej dugogodišnjeg partnerstva 
      19/08/2025
  • Tagovi

    zapošljavanjeBoljiposao.comturizamSASEautomobiliKonzumBingoBankeNaftaNjemačkaBLSEVlada FBiHCijeneIzvozAgrokorVolkswagen
  • O Nama

    BiznisInfo je najposjećeniji poslovni portal u BiH. Pružamo najbolje i najbrže informacije iz oblasti biznisa i finansija. Donosimo savjete za uspjeh i informacije o investicijama u BiH.

    Kontakt

© Sva prava pridržana, Agencija Number One, Sarajevo. WEB Development ElabSarajevo.com

 

Loading Comments...