Tuzlanski pilsner na američkom i švicarskom tržištu

0

Pivara Tuzla u ovoj godini planira nove investicije u iznosu od 3 miliona KM, kazao je za portal Tuzlanski.ba direktor ove kompanije Fahrudin Salihović.

– U ovih 7 godina uložili smo preko 30 miliona maraka, vlastitih sredstava, dakle bez kreditnih zaduženja, u razvoj proizvodnih procesa i  kapaciteta.  Da budemo jasni, ovi procesi i dalje traju, pa čak i u ovoj godini, kada planiramo dodatne investicije od oko  3 milion KM – pojasnio je Salihović.

Osim toga, u ovoj godini po prvi put izvoze tuzlanski pilsner na američko tržište i u Švicarsku, a nastavljaju i sa već tradicionalnim izvozom sokova u Tursku.

– Nenametljivim pristupom, kvalitetnom komunikacijom mi dolazimo do kupaca. I to je zahtjevan proces ali naši ljudi vani i dalje vole i uvažavaju svoje, a cijene i kvalitet. Vrijeme je da i mi u Bosni i Hercegovini, još više počnemo tako razmišljati – istakao je Salihović.

PROČITAJTE JOŠ – Tuzlanska pivara sada je veća od Sarajevske

Veliki problem bh. komapnija je prekomjeran uvoz.

– U uređenim državama uvoz piva je određen na 7 do 8 posto. Kod nas je taj uvoz 70 posto. Evidentan je prekomjeran uvoz piva, i mi zajedno sa ostale tri domaće pivare konstatno, već godinama, ukazujemo na ovaj problem – istaknuo je direktor Pivare Tuzla.   

U ovom periodu pandemije su, kao i svi, imali problema. No, traže modalitete kako da prebrode ovu krizu.

– Za sada smo donekle na dobrom putu. Ono što je nama bilo najvažnije da zadržimo sve radnike. U tome smo i uspjeli, pa čak i u našem ugostiteljom objektu Taverna. Dakle, niko u Pivari Tuzla nije dobio otkaz. Uspjeli smo u tome kroz, kao i do sada zajedničko ulaganje, ali i strategijom i dobrim planiranjem koje smo i ranije uspostavili. Malo smo ovaj period koristili za prilagodbe, i bez obzira na sve idemo dalje, uz želju da svi prepoznaju pozitivnu priču, jer samo zajedno okrenuti sebi, domaćim kompanijama, domaćim proizvodima, možemo ovo prebroditi – zaključio je Salihović.