Telekom Srbija dva kablovska operatera platio 120 miliona eura

0

Telekom Srbija je za kupovinu dva kablovska operatera, Radijus Vektora i AVkoma, koja je obavljena u januaru, izdvojio 120 miliona eura, potvrđeno je “Blicu” u ovoj kompaniji.

– Za Radijus Vektor izdvojeno je oko 108 miliona eura, dok nas je AVkom koštao 12,5 miliona. Cijene su tržišne i u skladu su sa onim što smo dobili – rečeno je iz Telekoma.

Tako je nakon deset dana od kada je tu akviziciju objelodanio Vladimir Lučić, koordinator za internet i multimediju “Telekoma”, iznijeta u javnost i suma koja je plaćena.

– Cijena je tržišna i zavisi od onog što ste dobili. Mi smo dobili 120.000 novih internet i televizijskih korisnika koje je imao “Radijus vektor” i 18.000 koje je imao “AVcom”. Treba da se zna da je kupovina kablovskih operatora uslov za realizaciju razvojne strategije “Milion plus”, kojom treba da dođu do više od milion korisnika televizije i interneta. Mi smo u pregovorima sa još pet kablovaca i ta akvizicija trebalo bi da se završi u prvom kvartalu ove godine. Sve ove transakcije se finansiraju Telekomovim a ne narodnim parama jer smo mi već 10 godina visokoprofitabilna kompanija – rekao je Lučić.

Takođe, on je istakao da strategija “Telekom Srbija” nije kupovina televizija i nacionalnih televizija, već je cilj da se poveća broj internet i kablovskih korisnika.

Lučić je negirao navode pojedinih medija da iza kupovine televizija Prve i O2 stoji Telekom i podvukao da ta kompanija kupuje samo kablovske sisteme i u Bosni i u Crnoj Gori, pa i u Srbiji.

“Mi ne kupujemo nacionalne frekvencije. Ako pogledate region, naša konkurencija kupuje nacionalne frekvencije i to naš prvi konkurent na tržištu je kupio nacionalne frekvencije u Hrvatskoj, BiH, Crnoj Gori, pokušao i u Sloveniji pa je imao problem sa regulativnim tijelom”, rekao je Lučić.

Kaže da je kupovina kablovskog operatera “Kopernikus” odličan potez Telekoma, koji je, ističe, bio na izdisaju.

“Radi se o odličnom potezu, gde smo kupili drugog po veličini kablovskog operatera koji je imao i najveći rast na tržištu, čak po broju korisnika veći od kablovskog operatera broj jedan”, naveo je Lučić, prenosi Blic.