Šveđani u Zenici otvorili 50 radnih mjesta

0

Kompanija “Transcom” čije je sjedište u Švedskoj, a pružanjem korisničke podrške bavi se u 23 države svijeta, otvorio je danas svoj savremeno uređeni centar u Zenici.

Centar u kojem je posao dobilo 50 mladih ljudi, a do kraja godine očekuje se da će radno angažovano biti više od stotinu Zeničana, simboličnim presijecanjem vrpce u rad su pustili gradonačelnik Zenice Fuad Kasumović i prodajni menadžer “Transcoma” Žolt Beneš.

– Uz postojeći ured u Tuzli, sada u Zenici gdje ćemo do kraja godine imati više od stotinu uposlenih, uporedo radimo na otvaranju ureda u Banja Luci. Drago nam je da smo kroz ovo razdoblje pandemije i nesigurnosti na finansijskom tržištu uspjeli otvoriti ovako kvalitetan centar. Mi smo drugačija industrija koja u Zenici i BiH vidi dosta potencijala – rekao je Beneš.

Gradonačelnik Kasumović izrazio je zadovoljstvo zbog dolaska novog investitora u ovaj grad.

– U novembru prošle godine susreo sam se sa gospodinom Benešom i ljudima iz Transcoma i evo za osam mjeseci dobili smo jednu respektabilnu firmu u kojoj će posao dobiti 50 mladih ljudi, a uskoro još toliko. Ovo je pokazatelj da je Gradska uprava spremna da odgovori na zahtjeve investitora i da poduzimamo sve da otvorimo što više radnih mjesta za građane Zenice – rekao je Kasumović.

Dodao je da u Poslovnoj zoni Zenica trenutno ima 108 firmi u kojima je uposleno preko 1.500 ljudi.

– Jedinica za lokalni ekonomski razvoj zajedno sa Udruženjem privrednika Grada Zenica stvara uslove da privučemo što više investicija i uskoro će nove velike kompanije doći u grad. Imamo ponudu za prodaju kompletne proizvodne zone u Banlozima i to investitorima koji bi se bavili savremenim tehnologijama. U zonu Zenica jug dolazi Lidl i još četiri-pet svjetskih kompanija. Tu će raditi građani Zenice i tome smo maksimalno posvećeni. Gospodinu Benešu i svim uposlenim u Transcomu želim puno sreće i uspjeha u radu – rekao je Kasumović.

“Transcom” je u BiH poseban po tome što svoje poslovanje temelji na pružanju korisničke podrške.