Red Bull najvredniji austrijski brend

0

Proizvođač energetskih napitaka Red Bull ostaje najvrijedniji austrijski brend dok su najveći porast vrijednosti zabilježili Novomatic, Erste Bank Group i OMV

Evropski institut za brendove (European Brand Institute) koji svake godine pravi listu najvrjednijih brendova nedavno objavio je prošlog mjeseca rezultate istraživanja Vrijednost austrijskih brendova za 2018. godinu, saopćio je nedavno Advantage Austria.

Ukupna vrijednost brendova iznosi 33,2 milijarde eura a sa vrijednošću od 15,4 milijardi eura na prvom mjestu suvereno i dalje stoji Red Bull.

Na drugom mjestu sa značajno manjim iznosom vrijednosti je Swarovski čija je vrijednost porasla za 2,7 procenata i sada iznosi 3,6 milijardi. Novomatic, kompanija koja se bavi igrama na sreću, na trećem je mjestu i vrijedi 3,4 milijarde a to je i ujedno i brend koji je zabilježio najveći porast vrijednosti(7,5 procenata).

Foto: European Brand Institute

Četvrto mjesto pripalo je maloprodajnom gigantu SPAR-u (2,4 milijarde eura), a slijede ge Raiffeisen Bank Group, Österreichische Bundesbahnen (ÖBB), the Erste Bank Group, naftaš OMV , proizvođač namještaja XXX Lutz i osiguravajuće društvo Vienna Insurance Group-VIG.

Studija o vrijednosti austrijskih brendova provodi se već petnaest godina. Od 500 po prihodima najvećih austrijskih kompanija, studija je obuhvatila brendove koju su sa najmanje 45 procenata austrijskog kapitala. Ove godine analizirano je preko 180 austrijskih brendova u 16 sektora.