Preokret u poslovanju: Novi potez uprave Konzuma oduševio kupce

0

Konzum BiH je od 10. decembra ove godine snizio redovne cijene proizvoda za osnovne potrebe domaćinstva, a ova odluka već je izazvala pozitivne reakcije javnosti i kupaca.

U teškim ekonomskim prilikama kada većina usluga i proizvoda poskupljuje dok primanja građana ne rastu a platežna moć u BiH ostaje među najslabijima u Evropi, ovaj potez nove uprave Konzuma itekako je značajan za građane kojima će omogućiti da ostvare uštedu u svojim kućnim budžetima.

Među sniženim proizvodima je sve ono što je kupcima svakodnevno potrebno a iz kompanije su pojasnili da je njihov odabir vršen na osnovu analize potrošačkih potreba kupaca i liste najprodavanijih proizvoda. U pitanju su kvalitetni proizvodi poznatih brendova, a značajno su zastupljeni i domaći proizvodi.

Iako je od odluke o snižavanju redovnih cijena prošlo tek nešto više od nedjelju dana iz kompanije ističu da su zadovoljni odazivom kupaca i rastom prometa a najavljuju i nove pogodnosti za kupce.

Sa druge strane, kupci sa kojima smo razgovarali u Konzumovim trgovinama ne kriju zadovoljstvo zbog nove odluke jer kako kažu, u današnje vrijeme, svaka marka je velika a veliki dio kućnih budžeta odlazi upravo na prehrambene i proizvode za održavanje higijene.

Iz uprave Konzuma najavili su kako je odluka o snižavanju redovnih cijena proizvoda tek prvi u nizu poteza kojima žele kupcima zahvaliti na njihovoj lojalnosti i omogućiti povoljnije snabdijevanje osnovnim proizvodima za domaćinstvo i to svaki dan.

Direktor Konzuma Nihad Imširović izjavio je prije nekoliko dana kako je Konzum u BiH sada potpuno orijentisan na potrebe kupaca i njihove navike, a upravo je to ono što je prema analizama bilo neophodno dodatno i unaprijediti.

Osim intenzivnog ulaganja u sniženje cijena, Konzum je u proteklih nekoliko mjeseci uradio mnogo na proširenju asortimana što je također vidljivo na policama njihovih trgovina. Veliku pažnju posvetio je i jačanju saradnje sa dobavljačima kao i maksimalnom jačanju ponude domaćih proizvoda.