Nacionalni avioprevoznik najvredniji turski brend

0

Prema dvanaestom izdanju “Najcjenjenijih brendova u Turskoj – Turska 100”, koje je objavio Brand Finance, Turkish Airlines predvodi listu najvrednijih brendova u Turskoj sa vrijednošću koja prelazi 1,7 milijardi dolara.

Državni avioprevoznik je i 2018. godine proglašen za najvredniji brend u zemlji, a ove godine na listi ga slijede uglavnom finansijske institucije.

Na drugom mjestu je državni zajmodavac Ziraat banka sa 1,6 milijardi dolara, dok je privatni zajmodavac Garanti banka na trećem mjestu sa vrijednošću od 1,3 milijarde dolara.

Za bankama slijede vodeći telekomunikacijski operatori u zemlji Türk Telekom i Turkcell, s vrijednošću brendova od oko 1,2 milijarde dolara.

Prednjače finansijske i telekomunikacijske kompanije

Privatni zajmodavac, İşbank, sa druge strane, zauzima šesto mesto sa vrijednošću od 1,1 milijarde dolara, slijedi Akbank sa 934 miliona dolara, Arçelik sa 837 miliona dolara, Yapı Kredi sa 647 miliona dolara i Ford Otosan sa 458 miliona dolara.

Prema istraživanju, ukupna vrijednost 100 najvećih turskih brendova u Turskoj procijenjena je na 19,8 milijardi dolara.