Na oglašavanje na internetu u Srbiji potrošeno 36,8 miliona eura

0

Na oglašavanje putem interneta u Srbiji je prošle godine utrošeno oko 36,8 miliona eura, što je rast od 24,8 odsto u odnosu na prethodnu godinu, rečeno je na otvaranju digitalne konferencije “Digital day 2019” u Beogradu.

Direktor međunarodne oglasne mreže “Httpul” /Httpool/ Rade Tričković naveo je da tih 36,8 miliona eura čini 20 do 22 odsto ukupno potrošenog novca za oglašavanje u Srbiji, dok je na razvijenom tržištu taj udio već 50 odsto sa tendencijom rasta.

Tričković je naveo da najveći udio u okviru internet oglašavanja u Srbiji prvi put ima oglašavanje na mobilnim telefonima, koje bilježi i najveći rast od 45,4 odsto.

Prema njegovim riječima, u oglašavanje putem interneta na mobilnim telefonima uložen je 18,91 milion eura i prvi put je preteklo oglašavanje na računarima.

Na devetoj digitalnoj konferenciji, koja se održava u Jugoslovenskom dramskom pozorištu pod sloganom “Kako vjerujete?”, učestvuju predavači i stručnjaci iz domaćih, regionalnih i svjetskih reklamnih, medijskih i digital agencija, a biće riječi o novim digitalnim tendencijama.

Organizator je “IAB Srbija” – udruženje koje se bavi pružanjem aktivne podrške rastu i razvoju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji kao dio globalne “IAB mreže”.

Učešće premijera Srbije Ane Brnabić, koja je prema najavama trebalo da govori na otvaranju konferencije, odloženo je za kasnije u toku dana.

Srna