Kompanija „Zlatiborac“ na prvom međunarodnom Sarajevo halal sajmu 2018.

0

Kompanija „Zlatiborac“ d.o.o. uzela je učešće na prvom međunarodnom sajmu halal industrije Sarajevo Halal Sajam (SHF) 2018, koji je održan od 27. do 29. septembra u KJP Centar Skenderija.

Ovaj proizvođač suhomesnatih proizvoda iz Republike Srbije, koji njeguje tradiciju pripremanja suhomesnatih proizvoda više od jednog vijeka, od 2011. godine posluje u skladu sa halal standardom i danas u svom portfoliju ima 63 halal certifikovana proizvoda.

Kompanija posluje u skladu sa halal standardom

Prema riječima predstavnika kompanije, poslovanje u skladu sa halal standardom omogućilo je otvaranje novih tržišta i za njih predstavlja izuzetno važan dio poslovanja.

„Ako pođemo od toga da se broj kupaca halal proizvoda u svijetu mjeri milijardama, da je tržište halal certifikovanih proizvoda i usluga jedno od najbrže rastućih tržišta u svijetu, onda je odluka da se krene sa procesom certifikacije sasvim opravdana. Za pripadnike Islama, halal nije samo hrana, on je stil života – kultura. Sa druge strane, za potrošače širom svijeta, koji ne moraju nužno biti pripadnici Islama, halal certifikat je dodatni garant kvaliteta, pokazuju istraživanja. Svjetsko tržište halal certifikovanih proizvoda je najbrže rastuće tržište sa više od 1,5 milijardi direktnih konzumenata. Naša kompanija ima halal certifikat od 2011. godine i certifikovani smo od strane Agencije za certificiranje halal kvalitete iz Tuzle. Svake godine smo u obavezi da obnavljamo halal certifikat, a svake treće godine se recertifikujemo, što je u skladu sa pravilima standarda. U ovom trenutku imamo 63 halal certifikovana proizvoda. Zahvaljujući posjedovanju halal certifikata otvorile su se nove mogućnosti za izvoz naših proizvoda“, izjavila je Dijana Savić, menadžer korporativnih komunikacija u kompaniji „Zlatiborac“.

Zlatiborac na prvom SHF-u

Kompanija danas posluje na 11 izvoznih tržišta, među kojima je i tržište Bosne i Hercegovine.

„Na tržištu Bosne i Hercegovine prisutni smo osam godina i zadovoljni smo svojom pozicijom. Ono što je važno istaći jeste i činjenica da smo u Bosni i Hercegovini, ali i u drugim zemljama regiona, uspjeli da pozicioniramo svoj brend u obje kategorije našeg proizvodnog portfolija: trajni suhomesnati proizvodi i polutrajni suhomesnati proizvodi. Danas se na tržištu Bosne i Hercegovine naši proizvodi mogu naći u maloprodajnim trgovinskim lancima `Bingo`, `Konzum`, `FIS`, `BEST`, `PM Company` i `Amko Komerc`“, dodala je Savić.