Kinezi su razvili električnu platformu s dometom 1000 km

0

Kineski proizvođač baterija i komponenti za električna vozila CATL objavio je da je završio testiranje CIIC-a (CATL Integrated Intelligent Chassis), tzv. skejtbord šasije, koja integrira baterije, električne motore i druge kritične jedinice u jednu platformu koja podupire električna vozila, pritom smanjujući proizvodne troškove, masu vozila i potrošnju energije dok maksimizira putnički prostor.

Prvi partner koji je potpisao ugovor s CATL-om o korištenju njihove nove šasije bio je kineski proizvođač električnih vozila Hozon Auto, koji proizvodi vozila pod markom Neta.

Obje su se firme udružile u zajedničkom razvoju platforme i najavile da će prvi model s CIIC-om biti lansiran u trećem tromjesečju 2024. CIIC bi trebao donijeti visoku razinu integracije između automobila i šasije, smanjujući troškove i cjelokupni razvojni ciklus, javlja Hak revija.

CATL-ov glavni naučnik Wu Kai objavio je 30. novembra, na Dishui Lake Summitu Međunarodne automobilske konferencije, da su postigli napredak u razvoju CIIC-a.

Završili su zimsko testiranje u Heiheu, u sjevernoj Kini, i ljetno testiranje u Turpanu, otkrivajući rezultate ispitivanja.

CIIC je postigao domet od 1.000 km, a učinkovitost baterijskog paketa bila je 75%. Na niskim temperaturama od -7 stepeni domet je smanjen za 30%.

Potrošnja je bila 10,5 kWh/km, a punjenje do 300 km izvršeno je u 5 minuta, navodi CATL.