Odluka američkog regulatora o prizemljenju Boeinga 737 MAX 9 nakon najnovijeg incidenta u SAD-u pokrenula je val reakcija regulatora i prevoznika.
I Evropska agencija za sigurnost aviosaobraćaja (EASA) prihvatila je odluku o prizemljenju, naglasivši ujedno da ih prevoznici iz članica u Evropske unije ne koriste.
Nakon ispadanja vrata pod pritiskom usred leta i prisilnog povratka aviona Alaska Airlinesa u Portland, američki regulatori privremeno su prizemljili Boeingove avione 737 MAX 9 radi sigurnosnih provjera.
Prije gotovo pet godina regulatori širom svijeta povukli su iz saobraćaja sve Boeingove avione 737 MAX zbog dvije nesreće u kojima je poginulo 346 ljudi, podsjeća Reuters a prenosi Hina.
Kina traži detalje
Trenutno svjetski prevoznici koriste oko 215 Boeingovih mlaznjaka tipa 737 MAX 9, pokazuju podaci analitičke firme za avijaciju Cirium, a oko 170 ih ima vrata koja su u subotu otpala usred leta.
Ostali modeli imaju drugačiji tip vrata za evakuaciju.
U međivremenu, kineski regulator je zatražio pojedinosti o incidentu, rekao je u subotu upućeni izvor.
Bloomberg je ranije izvijestio da Kina još nije odlučila hoće li nešto poduzeti.
Kompanija Turkish Airlines izvijestila je u nedjelju da je povukla iz saobraćaja pet aviona radi inspekcije.
Hina