Hrvatska dobila trgovački lanac sa 1.050 dućana

0

Nakon što dovrši preuzimanje kutinske tvrtke Lonia, trgovački div Studenac imat će čak oko 1.050 dućana i po tome će biti uvjerljivo najveći lanac u Hrvatskoj.

Omiška firma Studenac u vlasništvu je poljskog investicijskog diva Enterprise investors, koji je u međuvremenu kupio pekarski lanac Pan pek te zadarske Sonik markete, porečke Istarske supermarkete, biogradski lanac Bure, a nedavno i dubrovački Pemo.

Tada su došli do otprilike 750 prodavaonica. Kutinska firma pak kroz novoosnovano poduzeće Lonia trgovina d.o.o. upravlja mrežom od 300 prodavnica prehrane te osam veleprodajnih centara.

Lonia je prije dvije godine preuzela đurđevačku firmu Sloga podravska trgovina sa 70-ak dućana.

Lonia posluje na području Zagreba, Zagrebačke, Sisačko-moslavačke, Bjelovarsko-bilogorske, Požeško-slavonske, Brodsko-posavske, Karlovačke, Varaždinske i Koprivničko-križevačke županije i u tim regijama Studenac će preuzeti njihove tržišne pozicije, piše Danica, pšrenosi Poslovni.hr.

Omiški Studenac će nakon preuzimanja Lonije, dakle, imati oko 1.050 dućana. Time je postao trgovac s uvjerljivo najvećim brojem prodajnih mjesta u Hrvatskoj. Ona su u većini malog formata – male kvartovske prodavaonice i samoposluge.

Za razliku, primjerice, od drugoga po broju prodajnih jedinica u Hrvatskoj, Konzuma, koji ima 608 dućana, ali uglavnom većih supermarketa i hipermarketa.

Treći po broju prodajnih mjesta je splitsku Tommy s ukupno 226 prodavaonica, četvrti je Spar sa 118, a pete Plodine sa 107. Lidl ima 105, a sestrinska firma Kaufland (dio iste Schwarz grupe) 45 trgovina.