Profit švedske modne kuće H&M je u četvrtom prošlogodišnjem kvartalu pao na 3,99 milijardi kruna (506 miliona dolara) sa 5,91 milijarde kruna iz istog perioda 2016. godine.
Prodaja je pala za dva odsto na 50,4 miliona kruna (6,4 miliona dolara), jer su “promjene u industriji donijele izazove i takva situacija će se nastaviti i u 2018. godini”, navodi se u saopštenju H&M-a, a prenosi agencija AP.
Prihodi koji ne uključuju PDV kliznuli su četiri posto, na 50,4 milijarde kruna. U cijeloj finansijskoj godini koja je završila u novembru 2017. H&M je zabilježio 13 posto manju neto dobit, od 16,2 milijarde kruna.
Prihodi koji ne uključuju PDV porasli su četiri posto, na 200 milijardi kruna. Iskazani u lokalnim valutama, uvećani su tri posto. Rast od tri posto u cijeloj finansijskoj godini iskazano u lokalnim valutama bio je “nedvojbeno ispod… očekivanja”, zaključio je izvršni direktor Karl-Johan Persson.
Grupa je bila fokusirana na prilagodbu poslovnog modela pojačanoj potražnji za prodajom putem Interneta i manjem broju kupaca u fizičkim trgovinama.
Persson je poručio da namjeravaju “intenzivirati” prodaju putem Interneta.
Trenutno imaju internetske trgovine u 44 zemlje a ove ih godine namjeravaju otvoriti u Indiji, Saudijskoj Arabiji i Ujedinjenim Arapskim Emiratima.
Persson je napomenuo da analiziraju portfelj fizičkih trgovina, dodajući ipak da su zaključili da još imaju “prostora za značajan rast” u nekoliko regija. Na kraju novembra prošle godine imali su ukupno 4.739 trgovina, uključujući franšize. Na kraju novembra 2016. godine imali su ih 4.351.
Hina