Deset italijanskih kompanija najavilo učešće na ovogodišnjem ZEPS-u

0

Deset italijanskih kompanija će nastupiti na ovogodišnjem sajmu ZEPS u okviru zajedničkog štanda u organizaciji Udruženja italijanskih privrednika u BiH, koje je u završnoj fazi akreditacije kao Italijanska privredna komora u Bosni i Hercegovini. Fokus nastupa italijanskih kompanija bit će stavljen na spoj tradicionalnih italijanskih industrijskih ekspertiza i savremenih digitalnih rješenja, kao i na primjere uspješne integracije italijanskih kompanija u bosanskohercegovačku privredu, navodi se u saopštenju za medije Međunarodnog generalnog BH sajma privrede ZEPS 2025.

U obrazloženju ovakve odluke, Udruženje italijanskih privrednika u BiH ističe da sajam ZEPS prepoznaju kao jedan od najvažnijih međunarodnih privrednih događaja u Bosni i Hercegovini, kao značajnu regionalnu platformu koja pruža konkretne mogućnosti za umrežavanje, prezentaciju i poslovnu saradnju.

“Učešće na sajmu dio je naše šire strategije za jačanje prisustva italijanskih kompanija u BiH, s ciljem podrške investicijama, razmjeni tehnologija, te promociji održivih i inovativnih rješenja. Ujedno, želimo pokazati da su italijanske kompanije već duboko integrisane u lokalnu ekonomiju, kako kroz direktne investicije i proizvodne kapacitete, tako i kroz razvoj ljudskih resursa i poslovnu saradnju s bosanskohercegovačkim firmama”, navode iz Udruženja italijanskih privrednika u BiH.

Na zajedničkom štandu nastupit će deset italijanskih kompanija, koje dolaze iz različitih sektora i predstavljaju snažan presjek italijanske poslovne prisutnosti u BiH, i to: INTESA SANPAOLO Banka i UNICREDIT Banka – zajedno čine oko 30% bankarskog sektora u BiH, ključni akteri u oblasti investicionog finansiranja, podrške MSP-ovima i zelenih kredita; Enerplan Spa – prisutna i kroz novu firmu u Banjoj Luci, aktivna u oblasti projektovanja, energetske efikasnosti i zaštite okoliša; Bizzotto Scaffalature Srl – renomirani proizvođač industrijskih metalnih polica sa 35% izvoza u zemlje regiona, uključujući BiH; SPIN 316, PlayMarketing, Think 1816 – kompanije sa sjedištem ili bazom u Zenici koje povezuju tehnologiju, kreativnost i savjetovanje; Luminary Lab – inovativni studio za digitalna rješenja, dizajn i interaktivne tehnologije; Dispotech – proizvođač jednokratnih proizvoda za medicinski i sportski sektor (spray ice, hot pack, dentalna oprema); Ufficio Service – specijalizovan za digitalizaciju, no-code rješenja, back office i AI integraciju u poslovne procese.

Pored toga, u okviru štanda biće organizovan i hospitality prostor, u kojem će biti predstavljeni italijanski brendovi iz sektora hrane i pića, čiji se nastup finalizira.

Kompanije će se predstaviti kroz visokospecijalizovana rješenja iz pet ključnih oblasti kao što su finansije i podrška investicijama – banke nude konkretne proizvode za investicije, zelene projekte i razvoj MSP-ova; energetika i građevina – Enerplan donosi napredna rješenja u održivoj gradnji i energetskoj optimizaciji; industrija i logistika – Bizzotto Scaffalature predstavlja modularne sisteme za skladištenje i logistiku; digitalna transformacija i inovacije – SPIN 316, Ufficio Service, PlayMarketing i Luminary Lab nude rješenja iz oblasti AI, CRM, no-code automatizacije i kreativnih digitalnih servisa; te, zdravstvo i sport – Dispotech izlaže medicinske i sportske proizvode, fokusirane na sigurnost i efikasnost.

„Učešće Italijanskih kompanija i zajednički nastup na ovogodišnjem ZEPS-u je još jedna snažna potvrda značaju ZEPS-a koji je već sada prepoznat kao regionalni privredni događaj godine. Nakon izvanredne saradnje koju imamo sa Istanbulskom trgovinskom komorom, Američkom trgovinskom komorom i trgovinskim komorama u regiji, partnerski odnosi koje smo uspostavili sa našim italijanskim prijateljima su još jedan značajan iskorak u internacionalizaciji Međunarodnog sajma ZEPS“, kazao je Sanel Ibrić menadžer Organizacionog tima Generalnog BH sajma ZEPS 2025.

Generalni BH sajam ZEPS 2025 održat će se od 10. do 13. septembra na Kamberovića polju u Zenici. Prošle godine u okviru ZEPS-a nastupilo je više od 1.200 brendova, a organizovano je više od 1.000 B2B susreta. Dogovoreno je i potpisano oko 300 poslovnih ugovora, a ove godine poduzeti su dodatni napori da ih bude još i više.