C4 i C4 X prihvaćaju 48V hibridnu tehnologiju: Jednostavno korištenje i smanjena potrošnja

0

Krajem 2023. Citroën je predstavio novu 48V hibridnu tehnologiju za model C5 Aircross, a sada je njome opremio i modele C4 i C4 X Hybrid 136. Hybrid 48V tehnologija omogućava vozilima C4 i C4 X Hybrid 136 izuzetno jednostavnu i svestranu upotrebu bez ograničenja punjenja, neusporedivo iskustvo udobnosti i mekoće u vozilu, te gotovo 20 % nižu potrošnju goriva i emisija CO2.

C4 i C4 X su više nego ikad u skladu s očekivanjima kupaca, nudeći benzinske i dizel motore, električne pogone i novo hibridno rješenje za lakši pristup elektrifikaciji. Marka Citroën već je pionir u električnoj ponudi C segmenta, a sada će svoje efikasne benzinske i dizel motore upotpuniti hibridnim sistemom 136, koji će biti dostupan za modele C4 i C4 X. Ova hibridna tehnologija kombinira prednosti benzinskog i električnog pogona. Kompaktni i lagani pogonski sklop 48V hibridne tehnologije uključuje bateriju od 48V koja se puni tokom određenih faza vožnje, trocilindrični motor nove generacije od 136 konjskih snaga dizajniran posebno za prilagodbu ovom novom hibridnom sistemu i novi elektrificirani mjenjač ë-DCS6 s dvostrukim kvačilom u koji je ugrađen elektromotor ë-Motor snage 21 kW, proizveden u Francuskoj.

Smanjena potrošnja goriva uz povećanu udobnost i praktičnost

Ovim novim hibridnim pogonskim sklopom, Citroën nudi novu elektrificiranu alternativu koja vam omogućava da uživate u udobnosti potpuno električnog pogona, osigurate uštedu goriva i smanjite emisiju CO2, dok troškove držite pod kontrolom.

Mogućnost vožnje na električni pogon u gradu: S vozilima C4 i C4 X Hybrid 136 možete voziti na električni pogon u gradu ili izvan njega. U gradu ovaj hibridni model može obaviti do 50 % svojih putovanja u potpuno električnom načinu rada bez emisija i vibracija. Zahvaljujući prednostima potpuno električnog pogona, nesumnjivo ćete se osjećati bolje u vozilu tokom svakodnevnih vožnji po gradu ili izvan njega.

Smanjena potrošnja goriva: Tehnologija Hybrid 48V optimizira performanse i potrošnju modela C4 i C4 X, osiguravajući im prosječnu uštedu goriva od 1 l/100 km (ili 20 %) u usporedbi s benzinskim motorom PureTech 130 EAT8. Važno je napomenuti da je ovaj pogonski sklop izuzetno efikasan i u gradskim sredinama, jer u prosjeku troši skoro 30 % manje goriva.

Smanjene emisije CO2: Osim toga, ima i pozitivan učinak na emisije CO2, koje su -20 % niže (ili više od 25 g) u usporedbi s benzinskim motorom PureTech 130 S&S EAT8. Sa svojih 107 grama emisije CO2 po kilometru (prema WLTP kombiniranom ciklusu i ovisno o izvedbi), C4 i C4 X omogućavaju vam vožnju bez ograničenja u mnogim predjelima s ograničenim prometnim režimom.

Jednostavnost i udobnost vožnje: Hibridni pogon najnovije verzije modela C4 i C4 X izuzetno je udoban za upotrebu, budući da oba motora – električni i s unutrašnjim izgaranjem – rade zajedno ili odvojeno, automatski i glatko, bez intervencije vozača. Prilikom naglog ubrzanja elektromotor prenosi dodatnih 9 kW (cca. 12 konjskih snaga) što osigurava ugodnu vožnju u svakom trenutku, dok istovremeno osigurava dinamično ubrzanje.

Created with GIMP

S baterijom koja se automatski puni dok vozilo usporava, ovaj novi pogonski sklop čini svakodnevnu upotrebu još udobnijom i svidjet će se kupcima koji žele voziti na električni pogon bez brige o punjenju.

Opis nove 48V hibridne tehnologije

Tehnologija Hybrid 48V omogućava optimalno trajanje vožnje bez emisija, bilo s kombiniranim ili potpuno električnim pogonom, što osigurava veću udobnost vožnje, manju potrošnju goriva i nižu emisiju CO2. Ova lagana i kompaktna hibridna tehnologija temelji se na sljedećim komponentama:

  • Benzinski motor 1.2 PureTech nove generacije, koji je razvijen posebno za hibridni pogon (40 % novih komponenta), sadrži trocilindričnu tehnologiju, ima 1199 cm3zapremine, razvija 136 konjskih snaga (100 kW) pri 5500 okr/min i 230 Nm okretnog momenta pri 1750 okr/min. Njegovim performansama i izdržljivosti doprinose turbokompresor varijabilne geometrije i zupčasti remen. Motor zadovoljava zahtjeve emisijskog standarda Euro 6.4 i radi prema Millerovom ciklusu, što mu osigurava poboljšanu termičku efikasnost i nižu emisiju CO2.
  • Sinkroni elektromotor s trajnim magnetima može razviti maksimalnu snagu od 21 kW (28 KS) i čak 55 Nm okretnog momenta. Upravlja električnim radom vozila C4 i C4 X kod niskog okretnog momenta, pri malim brzinama, tijekom manevara ili usporavanja te pomažu motoru s unutrašnjim izgaranjem pri pokretanju. Osim toga, djeluje i kao generator za punjenje baterije tokom usporavanja, smanjujući istovremeno trošenje kočnica.
  • Remenski starter s napajanjem od 48V koristi se za brzo pokretanje motora s unutrašnjim izgaranjem.
  • Novi elektrificirani 6-stupanjski mjenjač ë-DCS6 s dvostrukim kvačilom bez prekida okretnog momenta također je dizajniran za ovu hibridnu tehnologiju. Mijenjanje brzina je kraće, a vožnja ugodnija. Elektromotor, pretvarač i upravljač integrirani su u mjenjač, optimizirajući prostor ispod poklopca motora.
  • Litij-ionska baterija od 48V s raspoloživim kapacitetom od 432 Wh nalazi se ispod lijevog prednjeg sjedala, što ne utječe na zapreminu prtljažnika ili putničkog prostora.
  • Osim toga, dio električne energije koju proizvodi 48V elektromotor pretvara se u napon od 12 volti pomoću pretvarača napona za napajanje opreme vozila, što omogućuje dvije odvojene električne mreže.

Energija za svakoga, udobnost za sve

Odlikuje ih koncept siluete koji spaja status limuzine, dinamiku kupea kod modela C4 i fastback izvedbe kod modela C4 X te modernost SUV modela. Nude jedinstveno iskustvo udobnosti u vozilu koje svako putovanje pretvara u trenutak mekoće i mira, između ostalog zahvaljujući Citroën Advanced Comfort ovjesu, Advanced Comfort sjedalima, podešavanju upravljanja, optimalnoj zvučnoj izolaciji i prostranoj unutrašnjosti.

Taj je osjećaj pojačan u električnim izvedbama koje donose još više fluidnosti i tišine tijekom vožnje. Citroën, pionir C segmenta u pogledu električne ponude, odlučio se za baterije umjerenih dimenzija, koje su jeftinije i lakše, čime je osigurao smanjenu potrošnju. S efektivnim kapacitetom punjenja od 100 kW, savršeno su prilagođene za svakodnevna putovanja i mogu osigurati duga putovanja bez stresa.

Ova ponuda nadopunjuje ponudu benzinskih i dizel motora visokih performansi, omogućujući korisnicima da uživaju u udobnosti i prepoznatljivom dizajnu dok biraju izvor energije koji najbolje odgovara njihovim potrebama. Električne izvedbe predstavljaju 25 % prodaje C4 i 35 % prodaje C4 X u Evropi. S Hybridom 136 za C4 i C4 X, Citroën nudi elektrificirano rješenje za mobilnost koje spaja jednostavnost, energetsku učinkovitost i jedinstveno iskustvo udobnosti po pristupačnoj cijeni.