Rast je primarno odraz odličnih prodajnih rezultata, usljed bolje epidemiološke situacije na svim tržištima i popuštanja mjera, posebno u HoReCa kanalu.
Atlantic Grupa je tokom prvog tromjesečja 2022. godine zabilježila prihod od prodaje u iznosu od 185,5 miliona eura, što u odnosu na isti period lani predstavlja rast od 11,3%.
Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosi 24 miliona eura, što je 7,1% više nego u prvom kvartalu 2021., a sličan rast od 7,2% ostvarila je i neto dobit koja iznosi 12,1 miliona eura.
Početak godine obilježilo je izbijanje ratnog sukoba u Ukrajini, no prodajom brenda dječje hrane Bebi u 2021. godini, Atlantic Grupa je značajno smanjila izloženost u Rusiji i na ostalim ZND tržištima te ratna zbivanja nemaju direktan materijalno značajan uticaj na poslovanje kompanije.
“Atlantic Grupa je u prvom kvartalu 2022. godine ostvarila značajan rast prihoda i profitabilnosti uprkos svim izazovima s kojima se suočavamo. Rast prihoda primarno je odraz odličnih prodajnih rezultata vlastitih i principalskih brendova, zahvaljujući boljoj epidemiološkoj situaciji na svim tržištima i popuštanju protivpandemijskih mjera, posebno u HoReCa kanalu. Dio porasta prihoda odnosi se takođe na dizanje prodajnih cijena zbog značajnog poskupljenja ključnih sirovina, pakirnog materijala, energenata i usluga. Nastavljamo pažljivo pratiti razvoj situacije i poduzimamo sve raspoložive mjere za smanjenje rizika u novonastalim okolnostima. Očekujemo da će nastavak 2022. godine biti izazovan, a naši temeljni prioriteti ostaju osiguranje nesmetanog nastavka proizvodnje i snabdijevanja naših kupaca i potrošača, održavanje pune zaposlenosti i daljnje ulaganje u zaposlenike te društvena odgovornost u najširem smislu”, istaknuo je predsjednik Uprave Atlantic Grupe Emil Tedeschi.
Farmacia, Pića i Kafa prednjače u rastu, širi se distribucija
Najveći rast od 22,7% ostvarilo je strateško poslovno područje Pića, čiji je vodeći brend Cedevita, dok je apotekarski lanac Farmacia ostvario izuzetan rast od 20,6%, a dvocifrenim stopama od 15,1% raslo je i Strateško poslovno područje Kafa. S prodajom u iznosu od 38,1 miliona eura i nosećim brendovima Grand kafa i Barcaffe, kafa se ističe kao pojedinačno najveća kategorija Atlantic Grupe s udjelom od 20,6% u ukupnom prihodu.
U distribucijskom poslovanju u prvom kvartalu prednjače Slovenija s rastom od 12,1%, Hrvatska s rastom od 11,3% i Srbija koja je rasla 10,7%. Na krilima odlično odrađenog distribucijskog posla širi se i distribucijski portfolio, prije svega saradnjom s novim principalom Intersnack (Chio) u Srbiji, te najavom proširenja uspješne saradnje s Red Bullom u Srbiji i na područje Sjeverne Makedonije. Principalski brendovi u ukupnoj prodaji Atlantic Grupe učestvuju s 26,9%, vlastiti brendovi sa 62,7%, a Farmacia čini 10,4% prihoda od prodaje.
Od važnijih korporativnih događanja valja istaknuti kako je Nadzorni odbor kompanije u januaru proširen s dotadašnjih sedam na devet članova, a sastav ovog tijela pojačali su dr. Vesna Nevistić, iskusna stručnjakinja u područjima bankarstva, procesa restrukturiranja i korporativnog razvoja, te Zoran Vučinić, dokazani globalni menadžer s izuzetno uspješnom međunarodnom karijerom na području robe široke potrošnje.