U okviru sajma ZEPS 2025 održan je panel “Kupujmo domaće – jačajmo BiH: Glas struke i privrede za snažniju ekonomiju”, na kojem je učestvovala Zana Džubur, PR i menadžerica korporativnih komunikacija AS Holdinga, zajedno s predstavnicima privrede i stručnjacima iz različitih sektora.
Govoreći na panelu, Džubur je istakla da su ovakvi događaji izuzetna prilika da se naglasi značaj domaće proizvodnje i međusobne saradnje:
„Trebamo stalno govoriti o tome šta je domaći proizvod i zašto je važno da ga biramo. Naši brendovi pokazuju kako se tradicija može spojiti s inovacijama i vrhunskim kvalitetom. Sajmovi poput ZEPS-a dragocjena su prilika da uspostavimo nova poznanstva, upoznamo potencijalne partnere i širimo saradnju u Bosni i Hercegovini i širom regije.“
Kupovinom domaćeg čuvamo radna mjesta
Džubur je dodala da je važno potrošačima približiti vrijednost kupovine domaćeg proizvoda:
„Kupovina domaćeg znači očuvanje radnih mjesta, razvoj lokalne ekonomije i jačanje brenda naše zemlje. Ako turista ponese ‘Bosanski lokum’ ili ‘Zlatnu džezvu’ kao poklon u drugu državu, on prenosi priču o Bosni i Hercegovini i njenim autentičnim vrijednostima – to je velika stvar za našu zemlju.“
Na sajmu je AS Holding predstavio dio bogatog portfolija svojih 18 članica, potvrđujući posvećenost jačanju domaće proizvodnje, izvoznog potencijala i regionalne saradnje.
Kontinuiran razvoj novih proizvoda
Kroz kompanije i brendove poput Klas, Vispak, Sprind, Maza, Svjetlostkomer i drugih, AS Holding kontinuirano ulaže u razvoj novih proizvoda, modernizaciju proizvodnje i širenje prisustva na regionalnim i međunarodnim tržištima. Fokus je na kvalitetu, sigurnosti hrane i očuvanju bosanskohercegovačkog identiteta.
Učešćem na ZEPS-u 2025, AS Holding dodatno potvrđuje stratešku opredijeljenost da domaće brendove pozicionira kao ambasadore BiH – kroz partnerstva s distributerima i trgovcima, saradnju s lokalnim zajednicama i kampanje koje potrošačima jasno komuniciraju poruku: biraj domaće jer vrijedi.
Stvaranje stabilnog okruženja
AS Holding će i u narednom periodu nastaviti inicijative koje povezuju proizvođače, potrošače i institucije, s ciljem stvaranja stabilnog okruženja za rast domaće privrede i dugoročno jačanje brendova iz Bosne i Hercegovine.