Amazon planira da do 2021. godine otvori 3.000 trgovina bez blagajni, u koje kupci ulaze i kupuju uz pomoć aplikacije na mobilnom telefonu, a u nastojanju da privuče nove kupce u svojim mini-marketima i sendvičarama.
Izvršni direktor Džef Bezos radi na tome da pronađe najbolji format za taj skup poduhvat, navodi Bloomberg pozivajući se na neimenovane upućene izvore.
Novi AmazonGo prodajni centri mogli bi biti mini-marketi sa svježe pripremljenom hranom i sa nekim namirnicama, po uzoru na 7Eleven. Druga mogućnost su kiosci.
Agresivno i skupo širenje Amazona moglo bi da ugrozi 7Eleven i trgovine sendviča, porodične picerije i mobilne prodavnica takosa.
Za Amazon su izazov visoki troškovi otvaranja svake trgovine. Prvi AmazonGo u Sijetlu koštao je više od miliona dolara samo za hardver.
AmazonGo je prvu trgovinu bez blagajne otvorio u blizini sjedišta, u Sijetlu 2016. godine.
U međuvremenu je najavio još dvije takve trgovine u istom gradu i u Čikagu.
AmazonGo funkcioniše tako što kupci ulaze u trgovinu uz pomoć aplikacije na mobilnom telefonu. Nakon uzimanja namirnica odlaze iz trgovine, ne zaustavljajući se na blagajni.
Senzori i računari detektuju šta su uzeli i automatski im naplaćuju preuzeti obrok ili namirnice.
U Amazonu razmatraju mogućnost da do kraja godine otvore 10 takvih trgovina, u idućoj još 50 u velikim gradovima, a do 2021. godine do 3.000, navodi Bloomberg.