LVMH kupio Tiffany za 16,2 milijarde dolara

0

LVMH i njujorški draguljar Tiffany najavili su u ponedjeljak spajanje vrijedno 16,2 milijarde dolara što je najveća akvizicija francuske luksuzne grupacije i pojačat će njeno prisustvo u SAD-u.

Kompanije su u izjavi navele da su “zaključile definitivni sporazum prema kojem će LVMH u transakciji s vrijednošću od približno 14,7 milijardi eura ili 16,2 milijarde dolara preuzeti Tiffany za 135 dolara po dionici“, prenosi AFP.

Ovaj ugovor dodaje Tiffany širokoj lepezi luksuznih brendova kompanije LVMH koji uključuju Louis Vuitton, Dior i Moet & Chandon i ojačat će će njenu poziciju u sektoru luksuznog nakita.

“Oduševljeni smo što imamo priliku da u porodici LVMH pozdravimo Tiffany, kompaniju sa jedinstvenom pozicijom u svijetu nakita,” izjavio je Bernard Arnault, izvršni direktor grupe.

Takav se dogovor smatra i korakom naprijed za Tiffany, koja se posljednjih godina bori sa rivalima oko rasta prodaje.

“Nakon strateškog pregleda koji uključuje promišljeni interni proces i vanjske konsultacije, Odbor je zaključio da ova transakcija s LVMH-om pruža uzbudljiv put naprijed …”, rekao je predsjednik upravnog odbora Tiffany Roger Farah.

Tiffany, osnovana 1837. godine i sa sjedištem na glamuroznoj 5. aveniji u New Yorku pored Trumpovog tornja, ikona je luksuznih brednova SAD-a ovjekovječena u filmu Trumana Capotea “Doručak kod Tiffanyja” snimljenom 1961. godine s Audrey Hepburn.

Pridruživanje Tiffany&Co kompaniji čiji brendovi već uključuju Bulgari, Chaumet, Tag Heuer i Hublot  pomoći će joj u suparništvu sa švicarskim Richemontom, koji drži među ostalim brandovima i Cartier i ojačaće poziciju LVMH-a na važnom američkom tržištu.