Addiko bank na Network 9 konferenciji: Razvoj moguć samo kroz digitalizaciju i digitalnu transformaciju

0

Saradnja Addiko bank i Microsofta BiH ozvaničena je prošle godine na regionalnom nivou, s ciljem unapređenja korisničkog iskustva klijenata banke. U okviru NetWork 9 konferencije u Neumu, Addiko bank je predstavila najnovije tehnologije iz oblasti operativnog upravljanja odnosima sa klijentima (OCRM), kao i prvu virtuelnu poslovnicu, jedinstvenu digitalnu uslugu s modernim, online korisničkim iskustvom.

O temi „Kako dovesti klijente iz fizičkog u digitalno okruženje?“ govorio je Srđan Novaković, izvršni direktor digitalnog poslovanja Addiko Grupacije.

Koristeći primjere iz Addiko bank, Srđan je obrazložio proces prebacivanja klijenata iz fizičkog u digitalno okruženje koristeći napredne tehnologije, uz zadržavanje jednostavnog korisničkog iskustva, a sve bez fizičke prisutnosti u poslovnicama banke.

Najsvježiji primjer prebacivanja klijenata iz fizičkog u digitalno okruženje je virtuelna poslovnica. Ovo rješenje Addiko bank, trenutno je dostupno na hrvatskom tržištu, a omogućava u potpunosti digitalan kreditni proces, od zahtjeva do odobrenja. Virtuelna poslovnica je namijenjena svim klijentima i radi 24 časa.

Cijeli proces, od prijave, preko ispunjavanja dokumentacije, do odobrenja i elektronskog potpisa je u potpunosti online. 

„U današnjem poslovnom okruženju, koje je brže i konkurentnije nego ikad, razvoj je moguć samo kroz digitalizaciju i digitalnu transformaciju koja nije jednokratni događaj, već kontinuirani proces“, istakao je Novaković, i dodao da digitalizacija nije samo nužna, nego i presudna za poslovanje. 

Digitalna strategija je sastavni dio poslovne strategije Addiko bank, te je većinu proizvoda i usluga dostupnih u poslovnicama Addiko bank moguće koristiti i putem digitalnih komunikacijskih kanala. 

Snežana Nikolić

Predavanje na temu „Addiko Digital Transformation Experience“ juče je održala Snežana Nikolić, client analytics manager u Addiko Grupaciji.

Ona je istakla da na balkanskom bankarskom tržištu postoji velika konkurencija i da Addiko bank djeluje u skladu sa trendovima s ciljem približavanja svojiu usluga trenutnim i potencijalnim klijentima.

„Fokusirani smo na naše klijente i bitno nam je da budu zadovoljni. Kako to radimo? Prije svega, fokusirani smo na jednu manju grupu usluga i želimo da budemo izrazito dobri u onome što nudimo. Radije ćemo nuditi manji broj kvalitetnih usluga, nego veliku grupu kojoj nećemo biti posvećeni. Potrebna su nam strateška partnerstva koja će nam omogućiti da ostanemo i opstanemo na tržištu. Jedno od iznimno bitnih partnerstava je ono sa Microsoftom“, izjavila je Nikolić.