7 znakova da imate lošeg šefa

0

Ukoliko ste nezadovoljni svojim nadređenim, vrijeme je da smislite taktiku kako bi popravili odnos.

Pozitivna atmosfera na relaciji radnika i poslodavca povećat će produktivnost i osjećaj zadovoljstva na poslu.

  1. Šef koji laže: Šef koji se čini nepouzdan i neiskren ne predstavlja dobar temelj za produktivan odnos. Neke osobe na funkcijama šefa jednostavno se ne mogu suočiti s posljedicama koje će proizaći ukoliko govore istinu.
  2. Šef koji nikada ne griješi: Sposobnost priznavanja da ste pogriješili jedna je od najboljih stvari koje možete učiniti za vaše kolege. Ukoliko šef odbija priznati svoju krivicu, to ne vodi pozitivnom odnosu. Istraživanje studije Lynn Taylor Consultinga otkrilo je da 91 odsto radnika izrazilo faktor zadovoljstva nakon što je njihov šef priznao grešku.
  3. Šef koji mnogo obećava: Osoba koja obećava mnogo predstavlja nepouzdanog šefa. Mnoge osobe obećavaju promocije, povećanje plate i odgovornosti, ali konkretnog djela nema.
  4. Brzo kritikuju za grešku, ne pohvale dobar rad: Ukoliko vam šef jednom “spusti” pred ostalima radnicima budite spremni da će to ponoviti. Dobri šefovi znaju da bi razgovore s radnicima trebali voditi privatno kako bi ukazali na moguće greške i popravili efikasnost.
  5. Šef očekuje da budete baš kao on: Većina ljudi voli one koji su im slični. Ali, dobri šefovi znaju da postoje različiti tipovi ljudi koji samo mogu poboljšati produktivnost. Ako vaš nadređeni pokušava da budete kao on, to nije dobro. Vi trebate biti biti dosljedni sebi, prihvatiti sugestije i prijedloge, ali budite ono što jeste.
  6. Vaš šef je mikromenadžer: Da li je vaš šef naporan i prezahtjevan zbog čega neke poslove ne možete završiti? To može biti trajni problem. Vodite bilješke o svakom susretu, e-mailu i svakoj poslovnoj interakciji i šaljite ih šefu. On će tada misliti da su za vas sve stvari na listi prioriteta i neće vas zamarati.
  7. Zove vas i kada imate slobodan dan: Šef vas zove i kada imate zasluženi dan odmora ili neradnim vikendom? Vrijeme je da postavite granice. Potrebno je da objasnite da imate pravo na svoje privatno vrijeme i da ćete svoje obaveze uskladiti tokom radnog vremena.