Zbog popularnosti brade Procter & Gamble u gubitku 5 milijardi dolara

0

Kompanija Procter & Gamble, uprkos rastu ukupne prodaje, zaključila je drugo tromjesečje ove godine s gubitkom od 5,2 milijarde dolara zbog sve veće popularnosti brade i brkova!

Naime, već izvjesno vrijeme pada poslovanje i prodaja Gillete brijača.

Kompanija koja se bavi prodajom robe široke potrošnje, poput brendova Tide, Ariel i Fairy deterdženta i Pampers pelena, saopštava da smanjenje vrijednosti poslovanja sa Gillete proizvodima dolazi kao posljedica slabljenja prodaje.

Trošak tog smanjenja iznosio je osam milijardi dolara.

Kompanija objašnjava da je povećana društvena popularnost brade i brkova, a poslovanje je dodatno pogođeno i pojavom novih konkurenata na razvijenim tržištima.

Glavni finansijski direktor ove firme Jon Moeller tvrdi da, uprkos svemu, segment njege, koji obuhvata najviše globalnih proizvoda te kompanije, ostaje dugoročno održiv.

(BiznisInfo/Srna)