Njemački proizvođač “narodnih automobila”, kompanija Volkswagen nažalost ne vidi kraj krize u lancu snabdijevanja mikroprocesrima, barem ne kada se govori o poslovnim perspektivama za 2023. godinu.
Shodno tome, VW se priprema za stanje koje bi se moglo opisati kao “nova normalnost”, a koje podrazumijeva pokidane lance nabavke komponenti.
O tome je za germanski poslovni nedjeljnik koji se posebno zanima za događaje unutar automobilske industrije i koji se zove Automobilwoche, govorio šef službe nabavke Volkswagena, Turčin Murat Aksel.
“Već smo uložili značajne sume novca kako bi se ovaj problem prevazišao, ali će strateški problem u nabavci poluprovodnika ostati aktuelan i tokom godine koja je pred nama”, kazao je Aksel u pero novinara ovog nedjeljnika, dodajući da je problem “strateške, strukturalne prirode i da ne može biti prevaziđen tako brzo”.
S druge strane, problem koji je nastao kao direktna posljedica ruskog napada na Ukrajinu više nije prisutan. Govorimo o nestašici komponenti iz sistema električnog ožičenja vozila koji je prevaziđen do sada. Tim povodom, u poslovnim krugovima Njemačke popularni Turčin je rekao: “Situacija se stabilizovala po ovom pitanju.”
Međutim, Aksel je upozorio da je “dio nove normalnosti to što smo u protekle dvije godine doživjeli u oblasti lanaca snabdijevanja automobilske industrije”, dodajući da Volkswagen ulaže ogromne iznose kako bi na vrijeme, što ranije uočio krizu koja se sprema.
“Nova geopolitička realnost i pitanja ukazuju na to da će situacija bivati sve više složena i da će nam donijeti više izazova u budućnosti”, dodao je Aksel, prenosi AutoRepublika.