Vitinka i Oaza najbrže rastući brendovi

0

Potrošnja flaširane vode u BiH porasla je u 2017. zbog vrelog ljeta, suše i nestašica u velikim gradovima, navodi se u analizi globalne kompanije za istraživanje tržišta Euromonitor.

Lider na tržištu i dalje je Sarajevski kiseljak, kao i prethodnih godina, ali su lani najveći rast ostvarili Oaza i Vitinka, navodi se u analizi.

Vrelo ljeto i suša povećali su potražnju za flaširanom vodom. Suša je uzrokovala nestašice na česmama u urbanim sredinama, uključujući Sarajevo. Redukcije su trajale nekoliko mjeseci i to je dovelo do rasta prodaje flaširane vode, stoji u analizi.

Najveći rast je zabilježen u takozvanoj off-trade prodaji, koja se odnosi na supermarkete i prodavnice. Važan trend je rastuća popularnost velikih pakovanja od 5 ili 6 litara, što je također posljedice nastašice na česmama.

Uprkos krizi u Agrokoru, Sarajevski kiseljak je zadržao lidersku poziciju u količini i vrijednosti prodaje u 2017. No, navjeći rast na tržištu zabilježili su domaći proizvođači Vitinka i Oaza.

U izvještaju se vodi i da je Coca-Colin brend Olimpija, koji ima mali udio u off-tradeu, napravio značajan iskorak u on-tradeu, koji se odnosi na prodaju u ugostiteljskim objektima.

PROČITAJTE JOŠ – Bez pomaka u poslovanju jedine državne banke