Širenje je dio trogodišnjeg strateškog plana španske kompanije
Španska modna firma Mango planira do 2026. godine otvoriti 500 novih trgovina na ključnim tržištima poput Sjedinjenih Država, Kanade, Francuske, Italije, Ujedinjenog Kraljevstva i Indije te u matičnoj zemlji.
Firma je ovo objavila u srijedu, predviđajući skok prodaje u ovoj godini.
Rival španskom Inditexu, vlasniku Zare, izvijestio je da će ovu godinu zaključiti s prihodima povećanim za 12 posto u odnosu na 2022. godinu, na preko tri milijarde eura, poduprtima ulaskom brenda Mango po prvi put u američke savezne države Teksas, Georgiju i Kaliforniju, prenosi Hina.
Širenje poslovanja, u sklopu trogodišnjeg strateškog plana koji će biti predstavljen u martu, slijedi njegov povratak u Sjedinjene Države, nakon dva neuspjela pokušaja, a gdje planira do iduće godine udvostručiti broj trgovina, na njih 40.
Mango je ove godine otvorio 130 novih trgovina i obnovio njih još 80 te sada broji oko 2.700 prodajnih mjesta na ukupno 115 tržišta.
Nadalje, iz te porodične firme izvijestili su da će u svoj upravni odbor imenovati još četiri neovisna člana, uključujući Marca Puiga, predsjednika španske kozmetičke grupe Puig, vlasnika brendova kao što su Carolina Herrera, Paco Rabane i Charlotte Tilbury.
Puig, čija firma razmišlja o izlasku na berzu, ne preuzima udio u Mangu, kojeg je prije 40 godina u Barceloni osnovao Isak Andic koji je trenutno njegov neizvršni predsjednik.
Mango će od marta proširiti upravni odbor na devet članova kako bi ojačao svoje korporativno upravljanje, stoji u saopćenju. Među ostalim novim članovima uprave su profesor IESE Business Schoola Jordi Canals, partner AZ Capitala Jorge Lucaya i Jordi Constans, direktor raznih nacionalnih i međunarodnih kompanija.
Također, Mango je objavio i da je njegov glavni izvršni direktor Toni Ruiz postao dioničar nakon kupovine pet posto udjela u firmi.