Uskoro zatvaranje tramvajskih stanica i nove cijene prijevoza

0

Kako bi se poboljšalo poslovanje i finansijsko stanje u GRAS-u ministar saobraćaja KS Mujo Fišo najavio je da će u narednom periodu biti izvršene velike promjene u ovom preduzeću. Kako je potvrdio u razgovoru za Avaz, između ostalog radit će se na mijenjanju tarifnog sistema, tako da cijena karte neće biti ista za putnike koji se voze, naprimjer, od Pofalića do Zemaljskog muzeja i od Ilidže do Baščaršije.

Ugroženo poslovanje

“Ja se ne slažem s tarifnim sistemom koji je sada na snazi jer on ugrožava poslovanje ovog preduzeća. Mi upravo radimo na projektu i implementaciji zatvaranja svih tramvajskih stanica i uvođenju elektronske naplate karata u svim vozilima. Tada ćemo imati mogućnost mijenjati i tarifni sistem, tako da karta ne bi više imala istu cijenu. Ta cijena bi zavisila od kilometraže koju putnik prijeđe tokom vožnje” – kazao je Fišo.

On je rekao da je u toku formiranje komisije i izrada tenderske dokumentacije za projekat ograđivanja tramvajskih stanica i uvođenja elektronske naplate karata, a tender za izvođača radova očekuje se za 30 dana. Također, ministar je najavio i korekcije cijena prijevoza za penzionere i đake. Nakon što uvedu elektronsku naplatu, kaže Fišo, znat će pravo stanje svih korisnika GRAS-ovog prijevoza, pogotovo onih kategorija koje imaju subvencije.

Osnovni troškovi

“Djeca osnovnih škola i učenici prvih i drugih razreda srednje škole ne plaćaju karte, dijelom ih subvencioniraju ministarstva saobraćaja i obrazovanja, nauke i mladih, ali je to nedovoljno da pokrije i osnovne troškove koje ima GRAS za njihov prijevoz. Te subvencije nisu realne i treba ih korigirati”- istakao je Fišo.

 Stanje i dalje teško

Kako je kazao Fišo, uvođenjem elektronske naplate, zatvaranjem tramvajskih stajališta i novom tarifnom politikom stanje u kompletnom javnom gradskom prijevozu potpuno će se promijeniti.

“Imat ćemo bolju kontrolu vozila i putnika, veće prihode… Stanje u GRAS-u i dalje je veoma teško. Mi smo zaustavili daljnje gubitke, ali nedovoljno da bi GRAS poslovao pozitivno i izašao iz krize” – ističe Fišo.