U Konzumu udio domaćih mliječnih proizvoda od sada veći od 80%

0

Konzum je nedavno pokrenuo inicijativu pružanja intenzivne dugoročne podrške domaćim proizvođačima kako bi se umanjile negativne posljedice prouzrokovane pandemijom korona virusa.

S tim ciljem Konzum radi na jačanju saradnje sa domaćim proizvođačima mlijeka i mliječnih fermenata, dodatno proširuje asortiman i zastupljenost domaćih proizvoda te će tako udio mliječnog asortimana na policama Konzuma od sada biti veći od 80%.

Značajna zastupljenost domaćih mliječnih proizvoda ostvarena je zahvaljujući saradnji kako sa svim većim domaćim proizvođačima tako i sa manjim proizvođačima s ograničenim kapacitetima kojima se omogućila regionalna zastupljenost  u skladu sa proizvedenim količinama.

Tako se očekuje da će promet koji će mali domaći proizvođači mliječnih proizvoda ostvariti  putem Konzuma u ovoj godini biti udvostručen.

„U toku ove godine Konzum će otkupiti više od  6 miliona litara domaćeg mlijeka  te više od 4 miliona litara mliječnih prerađevina iz domaće proizvodnje. Vjerujemo da su naši kupci već odavno prepoznali kvalitet domaćih proizvoda te da je dovoljno razvijena svijest potrošača o značaju svakog kupljenog domaćeg proizvoda za poticaj i jačanje domaće privrede kao i očuvanje radnih mjesta“, izjavio je Ahmet Suljić, rukovoditelj Službe nabave svježe hrane u Konzumu.

Saradnja Konzuma i Mljekare Livno traje dugi niz godina, a sada je dodatno ojačana te zahvaljujući Konzumu kompletan asortiman proizvoda Mljekare Livno stiže u domove kupaca širom Bosne i Hercegovine.

„Svi naši proizvodi rade se isključivo od domaćeg mlijeka. Mlijeko dolazi iz planinskog područja koje je prirodni i nezagađeni raj poznat po svojoj bioraznolikosti. Proizvodni proces odvija se u skladu s najvišim standardima koji se odnose na sigurnost i higijensku ispravnost hrane. Uz pojačanu suradnju Konzuma i Mljekare Livno, zbog koje smo izuzetno sretni,  naši će proizvodi i ubuduće biti neizostavan gastronomski dodatak svakom obiteljskom slavlju ili prijateljskom okupljanju“, izjavio je Zdravko Markov, izvršni direktor za financije, računovodstvo i komercijalne poslove Mljekare Livno.

Pod sloganom  “Vaše pravo na zdravu ishranu” Zenička industrija mlijeka proizvodnju zasniva isključivo na domaćem mlijeku, bez aditiva i konzervansa.

„Za našu kompaniju iznimno je važna domaća kvalitetna sirovina sa najboljih pašnjaka Bosne i Hercegovine – Vlašića i planinskih pašnjaka, a u lancu vrijednosti podjednako su nam važni i sigurni i pouzdani partneri u segmentu plasmana robe krajnjem kupcu. Zenička industrija mlijeka takvog partnera već dugi niz godina ima u kompaniji Konzum. Konzum prepoznaje važnost i kvalitet domaće proizvodnje te podstiče razvoj i prodaju domaćih proizvoda kroz projekte sa domaćim kompanijama, kao što je i ova nedavno pokrenuta inicijativa da se saradnja dodatno ojača i osigura još veća prepoznatljivost i zastupljenost domaćih proizvoda na polici”, izjavio je Amer Bektaš, direktor Zeničke industrije mlijeka.

Porodična firma Mljekara Pađeni sarađuje sa više od 1.000 kooperanata iz 22 hercegovačke opštine te postiže  dnevni kapacitet prerade mlijeka od 100.000 litara na dan.  

“Na tržištu smo prisutni sa tridesetak različitih proizvoda o čijoj proizvodnji brine 150 zaposlenih u savremeno opremljenom pogonu smještenom na nadmorskoj visini od 600 metara u potpuno nedirnutom prirodnom ambijentu hercegovačkog sela Plana kod Bileće. Zahvaljujući kontinuitetu prodaje proizvoda, značajna sredstva ulažemo u osavremenjavanje proizvodnih linija, razvoj novih proizvoda, poboljšanje otkupne mreže i obezbjeđenje kvaliteta krajnjeg proizvoda radi zadovoljenja potreba naših vjernih potrošača. Konzum nas je uveo na cijelo tržište BiH i tako nam otvorio vrata prema kupcima zbog čega  smo im posebno zahvalni. Mnogi kupci su preko mreže Konzumovih prodajnih objekata upoznavali naše proizvode i komapniju te postali naši vjerni potrošači”, izjavio je Nenad Vukoje, direktor Mljekare Pađeni.

Podsjećamo,  prošli mjesec u sklopu Konzumove inicijative za podršku domaćoj proizvodnji koja je postala prepoznatljiva po sloganu „Kupujmo domaće jer domaće se voli jače“ intenzivirana je saradnja sa nizom domaćih poljoprivrednih proizvođača. Konzum će ovu saradnju  nastaviti dugoročno te će  tako do kraja ove godine otkupiti više od 10.000 tona voća i povrća od domaćih proizvođača.