Turistički potencijali BiH predstavljeni u Japanu i Južnoj Koreji

0

S ciljem promocije Bosne i Hercegovine kao najuzbudljivije destinacije na svijetu na tržištima Dalekog istoka, bh. delegacija je uz podršku Vlade SAD-a, te USAID-ovog Projekta razvoja održivog turizma u Bosni i Hercegovini (Turizam) boravila u Južnoj Koreji i Japanu.

U utorak, 24. oktobra 2023. godine, održana je prezentacija Bosne i Hercegovine u Seulu kojoj je prisustovovalo više od 50 predstavnika vodećih južnokorejskih turoperatora, dok je od 26. do 29. oktobra na sajmu Turizam Expo Japan u Osaki Bosna i Hercegovina, uz brojne svjetske destinacije, predstavljena na namjenski dizajniranom štandu.

Osim predstavnika projekta USAID Turizam, Turističke zajednice Kantona Sarajevo, Vanjskotrgovinske komore BiH i Turkish Airlines-a, u bh. delegaciji su bili i predstavnici turističkih agencija EspyBosnia, LAMBADA, Funky Tours, BH Passport, Nebo Tours, Fortuna Tours DMC, Zoom Travel, BTO – Bosnian Tour Operator i Devim Tours.

Prezentacija turističkih potencijala Bosne i Hercegovine u Seulu privukla je mnogobrojne korejske turističke djelatnike koji su željeli saznati više o netaknutoj prirodi, kulinarskim čarolijama i jedinstvenom kulturnom naslijeđu Bosne i Hercegovine. Vrhunac ovog događaja bila je objava sretnih dobitnika besplatnog šestodnevnog putovanja u Bosnu i Hercegovinu.

Direktor projekta USAID Turizam naglasio je da su „prije COVID pandemije, korejski putnici činili više of 5% međunarodnih dolazaka u Bosnu i Hercegovinu“ i dodao da je „kroz ovu prezentaciju destinacije pokrenuto obnavljanje interesa korejskih putnika za Bosnu i Herecegovinu“.

Među brojnim posjetiocima bh. štanda na Turizam Expo Japan, jednom od najvećih sajmova turizma na svijetu, bio je i ambasador BiH u Japanu Mato Zeko. Održana je prezentacija turističkih atrakcija naše zemlje za 22 predstavnika vodećih japanskih turoperatera, a bh. delegacija održala je i sastanke s osam vodećih japanskih turoperatera u Tokiju. S obzirom na visok životni standard i sklonost japanskih turista prema otkrivanju novih, autentičnih destinacija, Bosna i Hercegovina prepoznala je veliki potencijal ovog tržišta i ovim putem započela aktivnosti na povećanju broja japanskih turista u Bosni i Hercegovini.

Boravak bh. delegacije u Južnoj Koreji i Japanu značajno doprinosi dugoročnom razvoju održivog turizma u Bosni i Hercegovini. Snažna mreža lokalnih prodajnih agenata koji su dobro povezani s međunarodnim turoperatorima i turističkim agencijama je temelj koji će pomoći Bosni i Hercegovini da postigne svoj puni turistički potencijal u pogledu povećanja broja posjeta, potrošnje, dužine boravka i disperzije gostiju. Nadalje, zajedničkim nastupom bh. kompanija i institucija unaprjeđuje se međunarodna percepcija destinacije i osnažuje brend Bosne i Hercegovine.