Traže se komercijalisti, serviseri, menadžeri nabavki

0

Najbolja radna mjesta koja su trenutno u ponudi po odabiru stručnjaka sa specijaliziranog portala za traženje poslova.

U saradnji sa portalom Boljiposao.com svake sedmice donosimo aktualne vijesti sa tržišta rada. One uključuju najbolja radna mjesta koja su trenutno u ponudi po odabiru stručnjaka sa specijaliziranog portala za traženje poslova.

Kompanija „Luminos“ d.o.o., Sarajevo proizvođač LED rasvjete na osnovu ukazane potrebe za upražnjeno radno mjesto raspisuje KONKURS za radnu poziciju: Komercijalista na terenu (m/ž). „Luminos d.o.o.“ svojim potencijalnim uposlenicima nudi poziciju komercijaliste za rad na terenu za prodaju kompletnog programa LED rasvjete, na teritoriji Federacije BiH. Opis posla: rad sa postojećom mrežom kupaca u smislu praćenja prometa kao i finansijsko praćenje kupaca, pronalazak i kontaktiranje novih potencijalnih kupaca, konstantan obilazak kupaca i terena po utvrđenom planu terena, realizovanje zadatih ciljeva i prometa na mjesečnom nivou, vršenje promotivnih aktivnosti i prezentiranje roba potencijalnim i stalnim kupcima, rad sa trgovcima i izvođačima elektro radova. Uslovi: potrebna minimalno SSS, prednost imaju kandidati sa iskustvom na istim ili sličnim poslovima, razvijene komunikacijske i pregovaračke sposobnosti, želja za radom na terenu, samoinicijativnost i predanost poslu, obavezno poznavanje rada na računaru (MS office).

Opširnije pronađite  OVDJE

BoljiPosao.com za svog klijenta traži kandidate za poziciju: Menadžer nabave m/ž. U nastavku oglasa Vam predstavljamo našeg klijenta kao i uslove i pogodnosti tražene pozicije: Iza uspjeha naše kompanije stoje zaposlenici koji svojim znanjem i trudom svakodnevno unapređuju naše poslovanje i čine nas usješnom međunarodnom kompanijom. Kao član našeg tima bit ćete odgovorni za: uredno praćenje i vođenje nabavke, održavanja zaliha u skladištu, praćenje cijena, pregovaranje sa dobavljačima, uredno vođenje dokumentacije, izrada narudžbi. Znanja i kvalifikacije: VSS relevantnog usmjerenja, minimalno tri (3) godine iskustva na istoj ili sličnoj poziciji u kompanijama koje se bave proizvodnjom ili prodajom stolarije, znanje i iskustvo u oblasti Supply chain managment-a, izražene organizacijske, komunikacijske vještine i sposobnost vođenja projekata, poznavanje engleskog jezika, poželjno poznavanje njemačkog jezika (nije imperativ)

Opširnije pronađite OVDJE

Sparkasse BH – Ako imate završen ekonomski fakultet i/ili neki drugi, posjedujete iskustvo u radu sa klijentima, orijentisani ste na ostvarenje razultata i želite nove izazove, poznajete tržište i vidite njegove potencijale, te ste timski igrač, mi vjerujemo da možete biti: VODITELJ POSLOVNOG ODNOSA ZA SREDNJA PREDUZEĆA. U Poslovnom Centru Banja Luka, Sektor za poslovanje sa privredom. Konkretnije o poziciji: uspostavljanje, razvijanje i održavanje poslovnog odnosa sa klijentima Banke iz svog portfolia, te unapređivanje profitabilnosti poslovnog odnosa, analiziranje finansijskih izvještaja klijenata sa ciljem usmjeravanja ponude proizvoda klijentima, te planiranja prodajnih aktivnosti, iniciranje ponude proizvoda, organiziranje i održavanje prezentacije proizvoda postojećim i potencijalnim klijentima, kontinuirano praćenje, savjetovanje i educiranje klijenata iz svog portfolia o proizvodima Banke u cilju unapređenja profitabilnosti poslovnog odnosa s klijentima, vođenje pregovara o specifičnim potrebama klijenata sa osnovnim ciljem ostvarivanja win-win strategije, praćenje i analiza finansijskih izvještaja i drugih informacija o klijentu u cilju pravovremenog prepoznavanja potencijalnog rizika u skladu sa utvrđenim metodologijama, održavanje i unapređivanje kvalitete portfolia, koordiniranje aktivnosti na poslovima prodaje proizvoda i usluga sa drugim organizacijskim jedinicama s ciljem pružanja kompletne usluge klijentu, izrada potrebnih izvještaja iz svog područja rada. Nudimo vam: rad u stabilnoj i respektabilnoj organizaciji staroj 200 godina ali spremnoj na sve izazove novijeg doba, rad na izazovnom bankarskom tržištu.

Opširnije pronađite OVDJE

CCC d.o.o. – Are you passionate about statistics, forecasting, developing reports and improvement processes? If you are also quick with numbers and communicative, then we have the ideal job for you!
For our Sarajevo location, we are looking for an enthusiastic and motivated. Workforce Specialist (m/f/d) | Sarajevo. We are looking for: relevant professional experience in operational planning, preferably in a BPO or Contact Center environment, very good knowledge of MS Excel (e.g. formula calculation, formatting, pivot charts, etc.), VBA skills are an asset, very good analytical and organizational skills as well as a strong affinity for numbers, strong communication skills, an empathic and team-oriented personality, very good spoken and written English is a must for this role, enthusiasm for innovation and a high degree of flexibility. Overview of tasks: personnel resource planning daily, weekly and monthly basis (forecasting and scheduling), contact person for employees for all questions regarding schedule and vacation, efficient staffing of personnel to achieve service levels and other operative goals and targets, processing of vacation requests and evaluation of project-related statistics, close cooperation with project management and clients, as well as our international workforce management team.

Opširnije pronađite OVDJE

Frigooprema d.o.o. je tvrtka specijalizirana za proizvodnju, montažu i servis rashladnih uređaja. Znanjem, iskustvom i obavljenim poslovima svrstava se među vodeće tvrtke u Hrvatskoj i regiji. S tridesetak vrhunski obučenih servisera i dvadesetak servisnih vozila pokrivaju cjelokupno područje Hrvatske. Održavaju rashladne uređaje u vodećim hrvatskim tvrtkama i najvećim objektima.
DEKRA agencija za Klijenta raspisuje oglas za poziciju: Serviser klimatizacijskih i rashladnih uređaja (m/ž)- Zagreb, Hrvatska. Odgovornosti Servisera klimatizacijskih i rashladnih uređaja su: servis i montaža klimatizacijskih uređaja, rashladne opreme, preventivni servisi, popravci na rashladnim i klimatizacijskim uređajima.  Od kandidata se očekuje da imaju: završenu SSS – Tehnička struka (instalater grijanja i klimatizacije, elektroničar/elektotehničar, frigomehaničar), iskustvo rada od 3 do 5 godina, samostalnost u obavljanju dnevnih poslova, poznavanje montaže i servisa klimatizacijskih i rashladnih uređaja, sposobnost vođenja zahtjevnih servisnih poslova, sposobnost procjene ispravnosti rada rashladnog procesa na temelju poznavanja termodinamičkih osnova istog rashladnog procesa, vozačka dozvola B kategorije.

Vještine koje je poželjno da kandidat posjeduje su rukovanje sa alatom, manometrima, termometrima, poznavanje osnova termodinamičkog rashladnog procesa.

Opširnije pronađite OVDJE