Toyota – broj 1 za privatne kupce, uz velike investicije u BiH

0

Toyota BiH ove sedmice je u Sarajevu predstavila novu Toyotu Corolla Cross, hibridni SUV koji kombinuje prostranost, udobnost i vrhunsku sigurnost – idealnu za svakodnevne potrebe moderne porodice.

Ovaj model koristi petu generaciju Toyotine hibridne tehnologije, koja se automatski prilagođava načinu vožnje, bilo da se radi o gradskim gužvama ili vožnji na otvorenim cestama. Tim povodom razgovarali smo s Damirom Višoševićem, direktorom kompanije Toyota BH.

– Predstavljamo novi model Corolla Cross, iz porodice Corolla automobila, najprodavanijeg automobila na svijetu s preko 50 miliona prodatih primjeraka. Riječ je o drugoj generaciji Corolle Cross koja je na naše tržište stigla prije nekoliko dana. Novi model donosi značajna unapređenja – kazao je Višošević za BiznisInfo.ba.

Prema njegovim riječima, nova Corolla Cross je jeftinija od prethodne generacije, koja je lansirana prije tri godine, što je prilično neobično u automobilskoj industriji.

– Pritom se radi o modelu s više opreme i većim sigurnosnim standardima – naglasio je Višošević.

Nova Toyota Corolla Cross Hybrid omogućava EV način rada, koji osigurava tiho kretanje bez emisija u urbanim sredinama, dok se na dužim relacijama automatski prebacuje na benzinski pogon. Rezultat je izvanredna ušteda goriva uz pouzdane performanse u svim uslovima.

Lider na tržištu privatnih kupaca

Višošević je istakao da je Toyota prva u prodaji privatnim kupcima u BiH.

– Što se tiče tržišta Bosne i Hercegovine, ono je ove godine poraslo za oko deset posto u segmentu privatnih kupaca, a Toyota čvrsto drži prvo mjesto u tom segmentu. Kada kupujete automobil za svoj novac, birate Toyotu. Mi se snažno razvijamo u tom području – rekao je naš sagovornik.

Nova Corolla Cross: Više opreme za manje novca

Dodaje da kompanija nije zanemarila ni segment pravnih kupaca i teretnog programa, gdje trenutno zauzimaju šestu poziciju.

– Kada se posmatra ukupno tržište, Toyota je trenutno na drugom mjestu, i nadamo se da ćemo tako završiti i 2025. godinu, što je u skladu s našim globalnim planovima – dodao je Višošević.

Investicije u prodajne objekte

Kompanija Toyota BH u proteklom periodu snažno je investirala u svoje prodajne i servisne centre u BiH. Prije dvije godine započeli su proces renoviranja objekata i uvođenja takozvanog NRC-a (New Retailer Concept).

– NRC znači potpunu promjenu vizuelnog identiteta svih naših objekata, ali još važnije: promjenu unutrašnje organizacije rada i pristupa kupcima. S ponosom mogu reći da su svi Toyotini objekti u BiH sada u potpunosti prilagođeni ovom savremenom konceptu – zaključio je Višošević.