Evropska prodaja automobila pala je u decembru za 21,7 posto čime se završila godina obilježena kritičnim nedostatkom poluprovodnika i ponovnim rastom koronavirusa, a cjelogodišnje registracije za 2021. pale su 1,5 posto, prema industrijskoj grupi ACEA.
Grupe koje su najbolje mogle podnijeti nedostatak čipova ostvarile su najveći uspjeh, a to su Hyundai (+22 posto) i Toyota (+10 posto). No, drugi, poput Renaulta, Daimlera i Volkswagen grupe, zabilježili su strmoglave padove i prodaje i tržišnog udjela.
Marka Volkswagen ostala je prva marka u Evropi, ali njena prodaja u 2021. pala je 6,2 posto na 1.274.137. Peugeot je zauzeo drugo mjesto s padom od 2,3 posto na 724.383. To je bilo samo oko 12.000 više od trećeplasirane Toyote.
U 2021. godini bilo je registrirano 11.774.885 automobila na tržištima EU, Velike Britanije i EFTA-e, objavila je ACEA. U decembru je bilo registriranih 950.218 automobila.
Bila je to godina ekstremne nestabilnosti, jer su proizvođači automobila davali prioritet proizvodnji najprofitabilnijih modela i elektrificiranih vozila kako bi upravljali nedostatkom čipova.
Nade da će se tržište naglo oporaviti od poremećaja uzrokovanih koronavirusom iz 2020. nisu se ostvarile i nisu se približile nivoima iz 2019. godine.
Tržište je palo 25 posto u odnosu na 2019., kada je prodano 15.805.752 automobila. Prodaja u 2020. pala je za 24,3 posto u odnosu na 2019. godinu.