On-site i on-line izdanje sajma INTERIO ‘22 održat će se od 17. do 20. marta 2022. godine, a okupit će profesionalce, proizvođače, distributere, veletrogovce i sve angažirane u oblasti drvne industrije, proizvodnje namještaja, opreme za unutrašnje i vanjsko uređenje te pratećih djelatnosti.
Predstavnici KJP Centar „Skenderija“ i marketinške agencije Simperfect / platforme namjestaj.shop, s ciljem pružanja kvalitetnije podrške razvoju i unapređenju drvne industrije, proizvodnje namještaja i ostalog za unutrašnje i vanjsko uređenje, potpisali su ugovor o saradnji u organizaciji i realizaciji predstojećeg 38. Međunarodnog sajma namještaja, unutrašnjeg i vanjskog uređenja te pratećih djelatnosti INTERIO ‘22.
Dakle, prvi put ove godine realizirat će se i on-line izdanje ovog značajnog sajma.
Tokovi života i poslovanja postepeno se i polagano vraćaju uobičajenim, predpandemijskim. No, potreba za osavremenjivanjem, digitalizacijom i boljom promocijom drvno-prerađivačkog sektora sve je jača i prisutnija. „Upravo iz ovih razloga ove smo godine odlučili da postavku namještaja uživo u centru ‘Skenderija’, INTERIO ‘22 istodobno prati i online postavka. U želji da uvedemo novine i našim izlagačima ponudimo i online izdanje sajma rado smo prihvatili ovu saradnju. Ovako koncipiran INTERIO ‘22 bit će odlična prilika poslodavcima drvno-prerađivačkog sektora za novu i jaču promociju ali i uvođenje novih modela poslovanja i umrežavanja“, riječi su Damira Petrinića, direktora KJP Centar „Skenderija“.
Podsjećamo, prethodne je godine održan izuzetno uspješan Prvi bh. online sajam namještaja i asesoara za dom te stručna online „Konferencija drvnoprerađivačkog sektora: odgovor na izazove u (post)pandemijskom vremenu“ kao njegov centralni događaj koja je na jednom mjestu okupila učesnike iz privatnog i javnog sektora, važne aktere koji su govorili o mogućnostima unapređenja ovog sektora.
„Ove godine smo, naime, u saradnji s organizatorima sajma INTERIO odlučni organizirati obuhvatniji i masovniji sajam te saradnju dodatno uozbiljiti i ojačati. Cilj nam je otvoriti nove mogućnosti, poslodavcima pružiti nove savremene prilike te krajnjim korisnicima omogućiti jednostavnu i laganu kupovinu namještaja gradeći iskustva koja prate savremene globalne trendove“, naglasila je Samira Avdić, vlasnica agencije Simperfect.
Uzimajući u obzir dugogodišnju tradiciju i značaj sajma „INTERIO“, u organizaciji renomiranog organizatora međunarodnih specijaliziranih sajamskih manifestacija – KJP Centra „Skenderija“ d.o.o. – Sarajevskog Sajma te repektabilan uspjeh marketinške agencije „Simperfect“ pri realizaciji prošlogodišnjeg Prvog bh. online sajma namještaja i asesoara za dom, očekujemo da će ova saradnja rezultirati izuzetno kvalitetnom realizacijom izdanja sajma „INTERIO“ u korist svih učesnika i posjetioca.