S nepunim kontejnerom krenuli u Dubai, danas tamo vode najjače bh. brendove

0

Proizvodi iz BiH u posljednje vrijeme su sve više zastupljeni u supermarketima arapskih država, a u narednom periodu dodatno će se raditi na njihovoj promociji i rastu izvoza.

Adis Hodžić, export manager kompanije Balkan Trading, koja je posrednik u izvozu bh. proizvoda na ta tržišta, kaže za BiznisInfo da je u posljednje dvije godine napravljen veliki pomak.

Proizvodi su zastupljeni na tržištima Ujedinjenih Arapskih Emirata, Katara, Bahreina i Omana.

– Već pet godina vodimo najjače brendove iz BiH. Sam početak bio je veoma težak, krenuli smo s nepunim kontejnerom i malom količinom robe, da bi se to sada pojačalo. Prošle godine smo bili prisutni na sajmu Global Village u Dubaiju koji je trajao šest mjeseci, gdje smo predstavili naše proizvode. U posljednje dvije godine značajno smo povećali količinu roba koje idu iz BiH – kazao nam je Hodžić.

Kompanije koje su zastupljene su AS grupacija sa svim svojim granama, potom Sava Semberija, Voćar Brčko, Apieco Sarajevo, Heljda eko, Akova sa paštetama, Hercegovina vino…

– To su neke ključne kompanije s kojima sarađujemo, odnosno koje su prisutne na tržištu Ujedinjenih Arapskih Emirata, u najekskluzivnijim supermarketima Carrefoura. Prošle godine smo proširili asortiman proizvodima iz Srbije, a širimo se i na područje Hrvatske – kazao je Hodžić.

Planiraju da se šire u drugim marketima na tržištu arapskih zemalja, a ujedno da rade na promociji proizvoda u Carrefouru, koji je jedan od najvećih maloprodajnih lanaca.

– Veliki broj ljudi posjećuje te markete, tako da ćemo s promocijom povećati distribuciju i prodaju robe, a samim time i proizvodnju u BiH – navodi Hodžić, koji dodaje da su otvoreni i za saradnju s drugim bh. kompanijama.