Roglić: Našao sam uzor u čovjeku koji se uvijek vozio ekonomskom klasom

0

Jedan od najbogatijih Hrvata, poduzetnik Branko Roglić, u 19 zemalja ima 19 kompanija, a u posljednjih 30 godina stvorio je najveću evropsku distribucijsku kompaniju čiji je prošlogodišnji promet bio gotovo dvije milijarde eura.

U HRT-ovoj emisiji ‘U svom filmu’ progovorio je o svojim poduzetničkim počecima, a na pitanje šta je potrebno da bi neko iz Hrvatske postao najveći u svojoj branši u Evropi odgovara: „Morate imati ideju, znanje, odlučnost, hrabrost i dosta sreće. Događaju se stvari na koje ne možete utjecati, kad se to dogodi, ako ide vama na ruku, onda ste bogati i uspješni.“

Prekretnicom na svom poslovnom putu naveo je susret sa svojim budućim poslovnim partnerom.

– Imali smo vrlo slične ideje, vidjeli smo da će se socijalizam raspasti te odlučili s mojih 60 hiljada njemačkih maraka ušteđevine u Švicarskoj osnovati prvi Orbico, rekao je Roglić.

U tri godine zaradili su, kaže, 400 hiljada maraka.

Branko Roglić

Na Zagrebačkom velesajmu upoznao je menadžment slovenske firme u stečaju, preuzeo je i tako nastaje slovenski Orbico. Kompanija je bila zastupnik Varte i njemačke kozmetičke kuće Ellen Betrix.

I tada nastupa sreća – američka multinacionalna kompanija Procter&Gamble kupuje Ellen Betrix i njegovu kompaniju uzima za partnera.

– To je bila velika sreća. Ni kriv ni dužan došao sam u doticaj s jednom od najvećih svjetskih kompanija. Dao sam sve od sebe da zadovoljim tog diva i očito sam to dobro radio. Dali su mi i ostali svoj proizvodni program – Ariel, Dash, Pampers…, rekao je.

Uzor mu je vlasnik Ikee, nedavno preminuli Ingvar Kamprad.

– Našao sam uzor u čovjeku koji se uvijek vozio ekonomskom klasom i sam, a ne u glamuru, luksuzu. U duši sam ribar. Poduzetništvo je briga o ljudima, motivira me da su moji ljudi zadovoljni i da poštuju moj odnos prema njima, a da ja imam dovoljno za pristojan život. Briga o ljudima je ključno poslanje poduzetnika, kazao je, između ostalog, Roglić.

Orbico grupa je vodeći distributer velikog broja globalno zastupljenih robnih marki vrhunske kvalitete, koje obuhvaćaju širok asortiman, od proizvoda za njegu i ljepotu, preko prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, tehničkih i električnih uređaja do farmaceutskih proizvoda, igračaka, tekstila, cigareta, kao i motornih ulja.

Kompanija upravlja sa više od 500 globalnih i lokalnih robnih marki.