Renault je u srijedu izvijestio o nultom rastu prodaje u drugom tromjesečju, nakon što je pad potražnje za kombijima u Evropi nadoknadio rast ličnih automobila.
Francuski proizvođač automobila, koji je prošle sedmice upozorio na slabije od očekivanih prodajnih količina u junu, rekao je da je njegova prodaja u drugom tromjesečju pala za 0,1 posto, unatoč nizu lansiranja novih vozila.
To je u usporedbi s rastom od 2,8 posto u prvom tromjesečju.
– Tokom prve polovine godine svjedočili smo sve žešćoj konkurenciji između igrača na evropskom tržištu komercijalnih vozila – rekao je Ivan Segal, globalni direktor prodaje i operacija marke Renault, koja predstavlja 70 posto prodaje francuskog proizvođača automobila.
– Potražnja je teška, osjećamo ekonomski kontekst pun neizvjesnosti, što svakako navodi firme da odgode određeni broj kupovina – rekao je novinarima.
Renault trenutno vodi njegov finansijski direktor Duncan Minto dok traži novog glavnog izvršnog direktora koji će zamijeniti Lucu de Mea, koji je otišao ovog mjeseca.
Firma, koja će 31. jula objaviti svoje pune polugodišnje podatke, prošle sedmice također je revidirala prema dole svoje prognoze operativne marže i slobodnog novčanog toka za cijelu godinu.
Dok je prodaja automobila marke Renault porasla za 8,4 posto u prvoj polovini godine, posebno zahvaljujući Cliju, bestselerima u Evropi, prodaja visokoprofitabilnih kombija i lakih komercijalnih vozila, koji čine petinu Renaultove prodaje, pala je za 29 posto.