Određeni tipovi ličnosti imaju tendenciju dobijanja boljih prilika na poslu od drugih. Međutim, postoji šest tipova zaposlenih koje bonusi gotovo uvijek preskaču.
Brbljivac
Naravno, dobri komunikatori često dobijaju pozitivnu pažnju od svojih nadređenih. Međutim, ako vaša definicija “dobre komunikacije” uključuje širenje glasina i provođenje slobodnog vremena u tračarenju saradnika, vrlo brzo ćete postati nepoželjni na poslu.
Beskičmenjak
Dok efikasni radnici nastoje da udovolje zahtjevima svojih menadžera kad god je to moguće, slabiji ljudi koji se ne znaju postaviti često dobijaju mnogo više zadataka i obaveza nego što mogu podnijeti. Njihov stav pokazuje da nisu sposobni da vode posao, jer kako će upravljati poslom i vremenom drugih, kad to ne mogu sami za sebe?
Rođeni pesimisti
Zaposleni koji neprestano odbijaju prijedloge svojih kolega, koji se redovno žale, a ne nastoje da poboljšaju svoju situaciju i rijetko imaju pozitivnu riječ za bilo koga ili bilo šta u kancelariji, neće zaraditi poštovanje ni razumijevanje svojih menadžera, a s tim i moguća napredovanja postaju nemoguća.
Vječna žrtva
Važan dio dobrog “timskog igrača” uključuje preuzimanje odgovornosti za svoje greške i gledanje slabosti kroz realistične “naočare”. Ako se ponašate kao vječna žrtva, uvijek okrivljujući druge za propuštene rokove ili loše radne rezultate, teško ćete dobiti povjerenje svojih kolega i nadređenih.
Pobješnjeli Maks
Bijesni ispadi stvarno nisu prihvatljiv način ponašanja kod bilo koga starijeg od pet godina. Ali neki zaposleni to jednostavno ne mogu da shvate, pa svoje frustracije ispoljavaju na svojim kolegama, a ponekad i na nadređenima. Na drugoj strani, menadžeri s problemom kontrolisanja svojih emocija stvaraju kulturu straha u kancelariji, koja se obično pretvori u toksičnu atmosferu, a to daje loše rezultate i stvara želju kod zaposlenih da bježe glavom bez obzira.
Sveznalica
Poslodavci svakako traže obrazovane radnike s interesom za učenje i razmjenu informacija. Međutim, ako redovno ispravljate svoje kolege ili se postavljate kao da su vaše ideje i strategije puno prosvjetljenije od ideja vaših kolega (bez ikakvih dokaza koji potvrđuju to uvjerenje), pa da je svima jasno da se smatrate najpametnijom osobom u sobi, vjerovatno ćete otuđiti svoje direktne saradnike i nadređene, slabeći svoj status kada dođe vrijeme za dodjelu bonusa i napredovanje.
Business Insider / eKapija / Blic