Peti najveći prodavač pametnih telefona najavio ulazak na bh. tržište

0

Vivo, peti najveći prodavač pametnih telefona na svijetu, službeno je najavio svoj ulazak na bh. tržište. Poznat po svom snažnom fokusu na stvarne potrebe kupaca, vivo je do sada predstavio neke od najznačajnijih inovacija u industriji pametnih telefona, kao što su skener otiska prsta na zaslonu ili gimbalski stabilizovan sistem kamere.

Trenutno je prisutan na više od 60 tržišta širom svijeta, stičući povjerenje više od 400 miliona kupaca.

Drago nam je što možemo reći „Ćao“ medijima i korisnicima u BiH, te službeno predstaviti sebe i prepoznatljivi vivo pristup. Od oktobra 2020. godine, kad smo prvi put rekli “Ćao Evropo”, kontinuirano rastemo, pa smo tako danas prisutni na 12 evropskih tržišta. U tom periodu dobili smo toplu dobrodošlicu, kako od krajnjih korisnika, tako i od poslovnih partnera. Jako se veselimo novim prijateljstvima na bh. tržištu, jer nastavljamo rasti vođeni našom filozofijom da radimo prave stvari i da ih radimo kako treba – istaknuo je Dušan Kuzmanović, direktor prodaje u predstavništvu kompanije vivo, za područje BiH.

Rastemo korak po korak, bez prečica

Postepeni rast nešto je čime se vivo ponosi, a ovaj pristup potkrepljen je sa više od 10 godina iskustva u poslovanju s pametnim telefonima. Ispravnim se pokazao kroz vođenje nekoliko azijsko-pacifičkih tržišta, uključujući i domaće tržište u Kini. vivo tim ističe da to ne bi bilo moguće bez stalnog osluškivanja potreba kupaca i snažnog fokusa na istraživanje i razvoj.

Posvećivanjem više od 75% svojih timova radu na istraživanju i razvoju, te strogom kontrolom kvalitete tokom proizvodnog procesa u sedam svojih proizvodnih baza, vivo je zaslužio povjerenje preko 400 miliona kupaca na više od 60 tržišta diljem svijeta.

Tokom posljednje dvije godine, od lansiranja u Evropi, kompanija je narasla u tim od preko 200 lokalnih stručnjaka na evropskim tržištima, a podržava je više od 90 ljudi iz 18 nacionalnosti u evropskom sjedištu, u njemačkom Dusseldorfu.

Svjesni zahtjeva i preferencija potrošača u BiH, vivo je najavio svoja prva partnerstva s m:tel-om, BH Telecom-om i HT Eronet-om, kao i IQ Mobile-om, Domod-om, Tehnoshop-om, kako bi osigurali jednostavan pronalazak, isprobavanje i odabir vivo pametnih telefona na željenim mjestima, u skladu sa potrebama i očekivanjima potrošača.