Najvrednija svjetska firma za proizvodnju odjeće je Nike, prema podacima koje je objavio FinancePR.com.
Podaci pokazuju da je američka firma 2021. godine postigla procjenu vrijednosti od 30,44 milijarde dolara, što je stavlja na čelo vodećih svjetskih kompanija iz oblasti odjeće.
GUCCI, Louis Vuitton i Adidas zauzeli su drugo, treće i četvrto mjesto. GUCCI je godinu zaključio s procjenom vrijednosti od oko 16 milijardi dolara. Louis Vuitton i Adidas, s druge strane, vrijede oko 15, odnosno 14 milijardi dolara.
Komentirajući podatke, Edith Reads iz FinancePR.com kaže da sektor odjeće i dalje napreduje usred globalne ekonomije.
– Nike i dalje drži prednost ovdje jer se suočava s umjerenom konkurencijom. To je zato što ima vrlo diferenciranu ponudu proizvoda – rekao je.
Najveći prihodi od obuće
Nike ostvaruje prihod iz tri glavna segmenta; odjeća, obuća i oprema. Od ta tri segmenta, obuća je najveći i najprofitabilniji i donijela je oko 28 milijardi dolara od prodaje u 2021.
Najpopularniji proizvodi su Air Jordan, Nike i Converse. Ali također nudi širok izbor drugih sportskih artikala. Osim „Swoosh“ logotipa, marka je vidljiva i po upečatljivom sloganu, “Just do it”.
Firma ima podršku istaknutih imena u sportskoj areni, uključujući LeBrona Jamesa, Cristiana Ronalda i Rafaela Nadala. Također sponzorira fudbalske timove kao što je FC Barcelona.