Održano studijsko putovanje Grand kafe

0

Jučer je Grand kafa za predstavnike medija organizovala studijsko putovanje u Bijeljinu, kako bi se novinari, tokom obilaska proizvodnog pogona Grand kafe u mjestu Glavičice, mogli upoznati sa cjelokupnim, savremenim procesom proizvodnje i pakovanja kafe.

Povod putovanja bila je markica „Kupujmo domaće“ koja odnedavno krasi pakovanja Grand kafe.

Na samom početku, prisutne je pozdravila Milanka Gligić, direktorica Grand Prom d.o.o. Bijeljina te ih upoznala o samom proizvodnom pogonu Grand kafe u Glavičicama.

„Grand kafa lansirana je u Bosnu i Hercegovinu u aprilu 2004. godine. Trenutno naš proizvodni pogon u Bijeljini predstavlja najsavremeniji pogon za proizvodnju kafe. Kafa iz ovog proizvodnog pogona distribuira se na teritoriji čitave Bosne i Hercegovine i danas je ovo značajno tržište sa oko 3.000 tona godišnje proizvodnje i prodaje. Naš tim zaposlenih stručnjaka, stalnim ulaganjem u znanje i razvoj, omogućuje konstantan vrhunski kvalitet Grand kafe“, izjavila je gđa. Gligić.

Andrej Bele, generalni direktor Strateškog poslovnog područja kafa Atlantic Grupe, rekao je da je Grand kafa lider u proizvodnji kafe u regionu, čiji portfolio čine segmenti tradicionalne, instant i esspreso kafe sa autentičnim brendovima, pažljivo izgrađenim za različite korisničke strukture i potrebe.

“Imamo četiri pržionice u regionu, osim u Glavičicama, tu su pržionice u Beogradu, Skoplju i Izoli. Princip proizvodnje je isti jer u svim proizvodnim procesima primjenjujemo visoke standarde kontrole kvalitete i sigunosti koje definiše strategija poslovanja Atlantic Grupe. Sve sirovine koje koristimo kupuju se prema precizno utvrđenim standardima i sa porijeklom, što znači da naša briga o kvalitetu počinje još na plantažama, a proces kvaliteta sprovodi se sve do finalnog proizvoda na polici. Izuzetno nam je drago i ponosni smo što naša pakovanja Grand kafe sada krasi i markica ‘Kupujmo domaće'“, rekao je Bele.

Lejla Dautović Čaić, direktorica marketinga Strateškog poslovnog područja kafa Atlanic Grupe, upoznala je novinare sa svim brendovima Grand kafe: Grand Gold, Grand Aroma, Grand DeLuxe, Grand Black'n'Easy.

“Mi smo domaća kompanija koja ovo tržište snabdijeva kafom vrhunskog kvaliteta, brinemo o našim zaposlenima i nastojimo da ulažemo u zajednicu u kojoj poslujemo. Ono u šta želimo da se uvjerite je selekcija najboljih vrsta i zrna kafe što je naš zaštitni znak i da je za nas ulaganje u kvalitet osnov dobrih rezultata”, izjavila je Dautović Čaić.

U oblizak proizvodnog pogona Grand kafe, novinare je povela Borjana Perendija, rukovodilac proizvodnje, koja im je pokazala kompletan proces proizvodnje, tehnološku opremu, skadištenje, prženje, mljevenje, te pakovanja kafe.

Maja Prodanović, tehnolog kvalitete Grand Prom d.o.o. Bijeljina i Ilija Đurić, Specijalista za kafu Strateškog poslovnog područja kafa Atlantic Grupe  upoznali su predstavnike medija o načinu provjere i kvalitete kafe koja se prži, melje i pakuje, ali i o izboru samih zrna sa plantaže.

Tajna savršene šoljice Grand kafe leži u pažnji, stručnosti i posvećenosti kojom se odnosi prema svakom zrnu, u prepoznatljivom mirisu i ukusu i povjerenju potrošača. Briga o kvalitetu kafe počinje još u izboru zrna sa plantaže, nakon čega slijedi proces najsavremenijeg mljevenja i pakovanja kafe, kako bi dobili savršen okus.

Predstavnici medija na ovom studijskom putovanju uvjerili su se da Atlantic Grupa na svakom od tržišta predstavlja domaću kompaniju sa lokalnom organizacijom od proizvodnje, preko prodaje, do korporativnih aktivnosti i menadžmenta, i da je prednost kompanije upravo u tome što se poštuju različitosti i dijele najbolje prakse.

Grand kafa već godinama gradi bliskost sa svojim potrošačima i konstantno organizuje razne aktivnosti kako bi im zahvalila na ukazanom povjerenju. Tako se ove godine Grand kafa po prvi put družila sa vjernim potrošačima na Sarajevo Film Festivalu, Grand kafa komšijski karavan kružio je po bh. gradovima, a nedavno je Grand kafa izabrana kao dio  „Must have“ asortimana u BiH,  sa brendovima Grand kafa i Black’n’Easy, kao proizvodi koje svaka trgovina treba imati na policama i koji se trebaju naći u svakom domaćinstvu.

Nakon obliska proizvodnih pogona,  novinari su imali priliku opustiti se uz lijepo druženje u Etno selu „Stanišići“ koje je za njih pripremila Grand kafa.