Odličan uspjeh: Honda u TOP 20 svjetskih brendova

0

Prema najnovijem Interbrand istraživanju, Honda je jedan od top 20 svjetskih brendova. Narasla je tri posto pa se na ljestvici rangirala kao jedan od najvrjednijih brendova na svijetu…

Na nedavno održanom sajmu automobila u Frankfurtu Honda je potvrdila da će električna tehnologija odsad biti prisutna u svakom novom modelu automobila lansiranom u Evropi. Glavni izvršni direktor Honda Motor Companyja, Takahiro Hachigo, predstavio je koncept vozila Urban EV, usmjerujući pažnju prema novom Hondinom električnom automobilu koji će stići u Evropu 2019. godine.

Na globalnom nivou Hondin cilj je da električna tehnologija čini dvije trećine prodaje automobila do 2030.godine. Pored automobilske industrije, snaga brenda Honda jaka je zahvaljujući naprednom asortimanu proizvoda, koji se sastoji od autoindustrije, motocikala i radnih strojeva. U aprilu 2017. Honda Jet je postavio novi Miami-Panama rekord u brzini, izmjeren od strane ‘National Aeronautical Association”.

Isto tako, Hondina stručnost u robotici i autonomiji pomogla je Hondi da lansira genijalnu kosilicu Miimo, 2013. godine. Miimo se zna sam napuniti u električnoj priključnoj stanici i može inteligentno pratiti izgled bilo kojega vrta, koseći travu tiho i precizno.

Interbrand studija postoji 18 godina. Izvještaj analizira kako snaga brenda određuje uspjeh kompanije, stavljajući fokus na finansije proizvoda i usluga, na ulogu koju brend ima prilikom donošenja odluka o kupovini od strane potrošača i generalno na ukupnu snagu brenda.

”Snaga Honde ističe našu utjecajnu poziciju na tržištu”, izjavio je Philip Ross, viši potpredsjednik Honda Motor Evrope. Raznovrstan asortiman novih proizvoda, od Clarity Fuel Cell s nultom emisijom štetnih plinova do nagrađivanog modela Civic Type R pokazao je značaj napredne tehnologije za Honda brend.

Nedavno najavljena ‘električna tehnologija’ dodatno će ubrzati veliki napredak brenda, dovodeći na tržište niz novih električnih vozila od 2018. godine.

 

Autostart.hr