Novi vlasnik: Razvijaćemo dalje brendove Leda

0

Nomad je grupaciju kupio od Fortenova Grupe a najveća transakcija na Balkanu ove godine uključuje zagrebačkog proizvođača sladoleda i smrznute hrane Ledo, kao i Frikom u Srbiji i Ledo Čitluk u Bosni i Hercegovini te nekoliko manjih povezanih društava.

Nomad Foods Ltd. planira razvijati brendove smrznute hrane kompanije Ledo, a ne ih izdvajati, rečeno je iz kompanija koja je prije nekoliko dana dogovorila akviziciju vrijednu 724 miliona dolara koja najvećem evropskom igraču u sektoru smrznute hrane daje uporište na Balkanu.

“Bila bi velika greška da se napravi bilo kakva promjena. Planiramo ulaganja u ove brendove i želimo ih dalje razvijati. Vjerujemo da ovi brendovi imaju potencijal da budu brži, veći i bolji”, rekao je izvršni direktor Stefan Descheemaeker za Bloomberg.

Također je dodao da ne planira posebno izdvajati portfelj sladoleda, napominjući da on dopunjuje ostale smrznute slane ponude brenda.

Nomad je grupaciju kupio od Fortenova Grupe a najveća transakcija na Balkanu ove godine uključuje zagrebačkog proizvođača sladoleda i smrznute hrane Ledo, kao i Frikom u Srbiji i Ledo Čitluk u Bosni i Hercegovini te nekoliko manjih povezanih društava.

Ne planira se prodaja dionica za finansiranje akvizicije, rekao je Descheemaeker. Nomad će koristiti novac koji ima na raspolaganju a ostatak će posuditi kako bi finalizirao postupak.

Omjer duga i EBITDA (dobit prije kamata, poreza i amortizacije) kompanije nakon spajanja porast će na 3,8, ali očekuje se da će pasti na manje od 3 do 2022. godine.

Širenje u Evropi

Pandemija nije izbacila Nomad Foods iz toka neprekidnog rasta u posljednje četiri godine, rekao je izvršni direktor.

“Naš cilj spajanja i preuzimanja je prije svega Evropa, a mi još uvijek imamo puno potencijala u srednjoj i istočnoj Evropi”, rekao je bez više detalja.

Očekuje se da će preuzimanje biti završeno u trećem kvartalu, nakon dobijanja regulatornih odobrenja.

Nomad Foods također je osigurao “dobre aranžmane” s maloprodajnim podružnicama Fortenove, što će mu omogućiti da ostane lider u svojoj kategoriji, prema Descheemaekeru. Konzum i slovenački Mercator, obje kompanije Fortenova, zajedno čine najveći maloprodajni pogon na Balkanu, podsjeća Bloomberg. 

Podsjetimo, Nomad Foods je američko-britanska kompanija sa sjedištem u Ujedinjenom kraljevstvu. Kako se navodi na njihovoj web stranici, oni su vodeća kompanija u sektoru smrznute hrane na tržištu Evrope i jedna od najvećih na svijetu. Njihovi brendovi uključuju Birds Eye, Findus and iglo.

D. Hadžić