Nakon odustajanja od prodaje: Hrvatski lanac ide u nove investicije

0

Centralno skladište u Zagrebu i gradnja novog centra u Poreču prve su nove investicije u koje će kompanija Pevex uskoro krenuti.

To će, prema riječima predsjednika Uprave Krešimira Bubala, biti i početak novog investicijskog ciklusa u koji kompanija kreće nakon što su njeni najveći dioničari odustali od prodaje čija bi se vrijednost kretala oko 400 do 500 miliona eura, a razmatrala se posljednjih mjeseci.

– Kao što je poznato, naša je kompanija u posljednjih nekoliko mjeseci imala nekoliko procesa, dva dubinska snimanja u kojima smo mi snimali kompanije za koje smo bili zainteresirani i jedno rađeno od naših dioničara, vezano uz prodaju Pevexa. Kompanije vjerojatno nećemo kupovati, ali postoji mogućnost da do kraja godine kupimo neke objekte ili ekonomske cjeline u paketu s radnicima. Što se tiče drugog dijela, snimanje naše kompanije je završeno, a naši dioničari su odlučili da neće prodavati kompaniju te su je odlučili dodatno razvijati. Trenutno imamo 28 centara, a definirano je da idemo prema njih 40-ak. U idućim sedmicama objavit ćemo informacije o gradnji našeg centralnog skladišta u Zagrebu te novim lokacijama, gdje vrlo brzo počinje gradnja centra u Poreču – rekao je Bubalo prilikom otvorenja obnovljenog centra Pevexa u Virovitici, koji je obnovljen i proširen, a kompletna investicija vrijedna je 4,5 miliona eura te sada na prostoru od oko 5000 kvadratnih metara nude više od 25.000 artikala, piše Jutarnji list.

Kad je riječ o prodaji kompanije, Bubalo je istaknuo da “svaki od 429 dioničara može svaki dan prodati svoje dionice” no da najveći dioničari u ovom trenutku nisu zadovoljni ponudom te trenutno nisu zainteresirani za prodaju.

On je najavio i da Pevex uskoro uvodi petodnevnu radnu sedmicu te da nastavlja ulagati u zaposlene.

– Mi smo hrvatski trgovački lanac i svi naši zaposlenici još su iz Hrvatske. Dakle, tu stojimo dobro. Možemo se tući sa svim konkurentima kojih na hrvatskom tržištu imamo 30-ak, a gledamo da imamo što veći broj ljudi u odnosu na kvadrate i artikle. Kroz naše blagajne godišnje prođe više od 10 milijuna ljudi, a to nije malo i u tom smislu ide zahvala našim zaposlenicima. Lideri smo na tržištu u ovom segmentu poslovanja, ali nastavljamo dodatno ulagati u zaposlenike i širiti se na tržištu – poručio je Bubalo.