Melisa Hujić: Kao djevojčica šila odjeću za lutke, danas je vlasnica modnog brenda

0

Melisa Hujić je osnivačica i vlasnica modnog brenda Etiquette. Priča koja je krenula sa potrebom da posjeduje malo drugačiji komad nakita za izlazak, ubrzo je prerasla u svakodnevnu opsesiju za stvaranjem unikatnih narukvica, a nedugo zatim i odjevnih predmeta.

Još kao djevojčica je naučila šiti, od tetke koja je bila krojačica. Dane je provodila u krojačkoj radnji, igrajući se sa ostacima materijala i praveći odjeću za barbike.

Nakon desetak godina rada u NGO sektoru, međunarodnim projektima i na kraju marketinškoj agenciji kao diplomirana ekonomistica, nakon svakodnevne rutine jednostavno je poželjela raditi neke malo kreativnije, drugačije poslove. Nije bilo jednostavno donijeti takvu odluku, raditi bez radnog vremena, bez sigurnih primanja, niti je ta odluka donesena preko noći, ali je ljubav prema ovom poslu je bila jača od svih strahova.

Melisa je jedna od 15 učesnica projekta #go4digitalidentity koji realizuje Inovacioni centar Banja Luka uz podršku Ambasade Sjedinjenih Američkih država u Bosni i Hercegovini. Projekat je zamišljen kao podrška preduzetnicama od 19 do 40 godina starosti koje nude svoje proizvode/usluge u BiH, a koje su zbog pandemije izazvane virusom COVID 19 suočene sa poteškoćama u svakodnevnom poslovanju.

Kako ste došli na ideju za pokretanje biznisa?

Brend Etiquette je inspirisan mojom ljubavlju prema modi i ljepoti koja me prati još od djetinjstva, kada sam sa nestrpljenjem čekala da probam svaku novu haljinu. Danas je to nestrpljenje više umjetničko, odlučno i nesigurno u isto vrijeme. Ipak, euforija koja prati svaki završeni dizajn je jasan pokazatelj da prava ljubav s godinama postaje samo jača.

Šta ćete nuditi na tržištu?

Pri izradi predmeta koji nose ime ovog brenda, uvijek sam se vodila potrebom da to bude nešto drugačije, ali ipak nosivo u različitim prilikama i kombinacijama.

Upravo me ta urbana žena kojoj je potrebno sve i sasvim malo u isto vrijeme, svakodnevno motiviše i daje vjetar u leđa.

Kako je korona uticala na vaše poslovanje, sa kojim izazovima ste se susrele, kako ste ih prevazišle?

Prije korone imala sam mnogo planova koji se nažalost nisu realizovali, a sa druge strane su se pojavile druge mogućnosti koje nisu postojale kao opcija. Posljedice pandemije je osjetio cijeli svijet, pa tako i ja. Osoba sam koja voli rješavati probleme, smatram da je jako bitno ulagati u promociju, tako je došlo do realizacije pop-up shopa u BBI centru, koji se pokazao kao odličan poslovni potez i koncept.

Šta je za vas značilo učešće u ovom programu, šta ste naučile, da li možete to znanje primijeniti?

Osjećaj koji ja nosim sa našeg kampa je snaga žena, sve su bile posebne i jake na svoj način, sa jasnim ciljem i upornošću. Predavači su nas ohrabrili da svaka ima jedinstven proizvod ili uslugu i uvjerili da smo na pravom putu. Svima je podrška jako važna, podrška porodice je podrška koja se svakako podrazumijeva, ali podrška koju dobijete od žene poduzetnice ima posebnu težinu i moć.

Imam sreću da sam okružena predivnim uspješnim ženama koje mi daju podstrek i iz kojih crpim snagu. One me motivišu, tjeraju da nastavim dalje, djelimo radosti, zajedničke uspjehe i kad je teško pružamo podršku jedna drugoj.

Šta biste poručili drugim ženama koje žele da pokrenu vlastiti biznis?

Poručila bih svim ženama da ne oklijevaju, nego da hrabro krenu naprijed u realizaciju svoje ideje, odmah! Sve što radite iz ljubavi na kraju će dati odličan rezultat, nove spoznaje, nova poznanstva, pomjeriti granice. Treba vrijedno raditi i biti uporan. Na kraju se svaki trud isplati, to vam garantujem.

“Objavljivanje ovog teksta je finansirano grantom Ministarstva vanjskih poslova Sjedinjenih Američkih Država (Department of State).  Mišljenja, nalazi i zaključci koji su ovdje navedeni pripadaju autorima i ne odražavaju nužno mišljenja, nalaze i zaključke Ministarstva vanjskih poslova Sjedinjenih Američkih Država.“