Ovih dana pojavile su se špekulacije da bi se Oprah Winfrey mogla kandidovati na narednim izborima za predsjednika SAD 2020. godine. Iako ona nije potvrdila tu informaciju, američki mediji su se ponovo počeli baviti time ko je zapravo Oprah.
BiznisInfo prenosi pisanje američkih poslovnih medija koji podsjećaju kako je Oprah prošla put od voditeljice vijesti na lokalnoj televiziji do jedne od najbogatijih i najuticajnih osoba u Americi, čije bogatstvo Forbes danas procjenjuje na 2,8 milijardi dolara.
Odgovor je jednostavan: Sve čega se u životu doticala, pretvarala je u zlato!
Karijeru je počela kao voditeljica lokalnih vijesti u Baltimoru i Nešvilu, u državi Tenesi, krajem 1970-ih. Godine 1984. počinje voditi vlastiti talk show u Čikagu, koji ubrzo dovodi do samog vrha gledanosti.
Dvije godine kasnije, njen šou postaje zapažen širom države, a onda dobiva nominaciju za Oskara za ulogu u drami „The Color Purple“, te uskoro postaje slavna u cijeloj Americi.
Njen fokus uvijek je bio na „običnom čovjeku“, što joj je pomoglo da privuče masovnu publiku koja sada guta svaku njenu riječ i kupuje svaki njen proizvod.
Winfrey ubrzo osniva vlastitu produkcijsku kuću, Harpo, za realizaciju talk showa koji potom počinju kupovati televizije širom SAD. Za samo dvije godine od prodaje prava na emisiju zaradila je 115 miliona dolara, prema procjenama Forbesa iz 1995. godine.
Brojni uspješni projekti
Winfrey ubzro počinje investirati u druge projekte, od kojih su svi bili uspješni. Jedan je od prvih investitora u TV kanal Oxygen, koji je namijenjen ženama. NBC Universal kupio je Oxygen 2007. godine za više od 900 miliona dolara.
Godine 2000. osniva O Magazine, koji sada ima tiraž od 2,4 miliona primjeraka.
Oprah je bila ključna figura pokretanja dva čuvena talk showa, Dr. Phil i Dr. Oz, koje vode Phil McGraw i Mehmet Oz. Oba programa je kreirao njen studio.
U februaru 2003. Winfrey ulazi u istoriju, jer postaje prva crnkinja na Forbesovoj listi “Najbogatiji ljudi svijeta”, sa imovinom od milijardu dolara.
Njen uticaj nastavlja rasti u svim sferama. Osniva „Oprah klub knjige“ koji ima ogroman uticaj u izadavačkoj djelatnosti. Magazin Time 2008. naziva ovaj Klub „nemilosrdno uticajnim marketinškim instrumentom, sa moći da fundamentalno promijeni listu bestselera“.
No, ona ne usporava, pa 2011. pokreće svoj najambiciozniji televizijski projekt, Oprah Winfrey Network (OWN). Iako ovaj projekt nije ostvario uspjeh kakav se očekivalo, njegov rejting raste, i danas vrijedi stotine miliona dolara. Oprah je prošlog decembra prodala udio od 24,5 posto OWN-a kompaniji Discovery Communications za 70 miliona dolara.
Winfrey, također, zarađuje i od drugih proizvoda. U partnerstvu sa Kraft Heinzom pokrenula je proizvodnju supa i jela koji su se od septembra prošle godine našli na policama marketa širom SAD.
Prije dvije godine, Winfrey je za 43 miliona dolara kupila 10 posto kompanije Weight Watchers, koja pomaže ljudima da kontrolišu težinu. Od tada, kompanija je dobila skoro milion pretplatnika, a udio Oprah u firmi u novembru je bio vrijedan 344 miliona dolara.