Kako da uštedite vrijeme i novac dok koristite bankarske usluge?

0

Užurban stil života i krize koje su proteklih godina pogodile cijeli svijet navele su korisnike bankarskih usluga da sve više koriste usluge mobilnog bankarstva. Bankarske usluge koje su nam sada na dohvat ruke i van radnog vremena donijele su mogućnosti za novo, lagano i brzo iskustvo.

Mobilno bankarstvo podrazumijeva upotrebu mobilnih uređaja za pristup bankarskim i finansijskim uslugama. Ono omogućava korisnicima da izvrše provjeru stanja računa, realizuju online transakcije, izvrše prenos sredstava, plaćaju račune i slično a to sve bez posjete banci i sa bilo kojeg mjesta na svijetu.

Ušteda vremena i novca

Na taj način štedi se vrijeme jer nema potrebe za odlaskom u poslovnicu niti čekanjem u redovima. No osim toga korištenjem mobilnog bankarstva štedi se i novac budući da su naknade za realizaciju naloga online višestruko niže u odnosu na one koje se primjenjuju na šalterima poslovnica.

– Mobilno bankarstvo sve više je prisutno i u Bosni i Hercegovini jer život i poslovanje čini lakšim. Plaćanje možete realizovati brže, povoljnije i sigurnije iz udobnosti svog doma, a osim što štedite vrijeme i novac ono osigurava i maksimalnu sigurnost uz primjenu najsavremenijih tehnologija. Riječ je o aplikaciji koju stalno obogaćujemo dodatnim funkcionalnostima, te smo ponosni na činjenicu da je prema mišljenju korisnika Raiffeisen Mobilno Bankarstvo najbolje ocijenjena aplikacija na našem tržištu – rekli su za BiznisInfo iz Raiffeisen banke, jedne od najvećih bankarskih institucija u Bosni i Hercegovini.

Usluga 24 sata dnevno

Mobilno bankarstvo koje ova banka nudi omogućava brojne usluge. Među njima su pregled stanja i prometa po svim računima u banci, konverziju svih deviznih valuta podržanih u banci, obavljanje transakcija između vlastitih računa te između drugih fizičkih i pravnih lica, u Raiffeisen banci i u drugim bankama u BiH, plaćanja u inostranstvo, otkazivanje neprocesiranih naloga…

Osim toga nudi izuzetno jednostavna i brza plaćanja kontaktima iz imenika telefona u okviru funkcionalnosti „Plati kontaktu“ ali i dodatne opcije uplata – uplate javnih prihoda, kreiranje trajnih naloga, uplate iz uzorka…

– Uz mobilno bankarstvo možete vidjeti i geografski prikaz poslovnica banke i bankomata, te dobiti informacije o njima.Korisnik u svakom trenutku ima na raspolaganju i finansijske izvještaje uključujući i analizu transakcija i potrošnje – rekli su nam iz Raiffeisen banke.

Jednostavno korištenje

Korištenje aplikacije Raiffeisen Mobilno Bankarstvo izuzetno je jednostavno a korisnik je može personalizirati prema svojim potrebama. Aplikaciju koju jednom instalira, korisnik može jednostavno reaktivirati i nakon promjene ili zaključavanja mobilnog uređaja.

Ono što brine dio korisnika jeste koliko je korištenje mobilnog bankarstva sigurno no ovakvoj zabrinutosti nema mjesta.

– Mobilno bankarstvo je u potpunosti sigurno jer koristi najsavremenije tehnologije zaštite i sigurnosti. Pristup aplikaciji je zaštićen biometrijom ili jedinstvenim PIN-om što garantuje zaštitu i privatnost finansijskih transakcija – kažu u Raiffeisen banci.

Kako početi koristiti mobilno bankarstvo?

Uobičajeno je da korisnici koji žele koristiti mobilno bankarstvo instaliraju aplikaciju koju nudi banka. Nakon što je instaliraju, kreiraju svoj online račun a sve što im je potrebno za korištenje jeste internet veza.

– Vrlo je jednostavno postati korisnik mobilnog bankarstva. U našem slučaju, klijenti mogu aplicirati online putem web stranice Banke ili posjetiti bilo kojuposlovnicu Raiffeisen banke kako bi ugovorili uslugu. Nakon toga banka će korisniku poslati korisničko ime i lozinku za pristup aplikaciji. Korisnik aplikaciju može preuzeti na Google Play ili App Storeu (u zavisnosti da li koristi Android ili iOS mobilni uređaj), te joj pristupiti sa svojim korisničkim imenom i lozinkom. Na našoj web stranici imate i detaljna uputstva za korištenje aplikacije – poručili su iz Raiffeisen banke.

Online zahtjev za Raiffeisen Mobilno Bankarstvo dostupan je OVDJE.