Je li još jedna tradicionalna kompanija na rubu propasti? Prema izjavi proizvođača, nastavak rada trenutno nije zagarantovan.
Cijena dionice američkog proizvođača Tupperware nedavno je pala na najniži nivo od rekordno niskog nivoa na početku pandemije korone prije otprilike tri godine.
U saopćenju stoji da zbog uskih grla likvidnosti nije osiguran nastavak poslovanja. Kompanija je angažirala konsultante i započela razgovore s potencijalnim investitorima u pokušaju prikupljanja sredstava.
“Kompanija čini sve što je u njenoj moći”, rekao je šef Miguel Fernandez, prenio je Fenix magazin.
Tupperware je svojedobno napravio revoluciju u svijetu domaćinstava sa svojim zdjelama i kutijama, od kojih se neke smatraju klasicima dizajna, a sa svojim načinom prodaje fokusirao se na novi, inovativni način prodaje proizvoda.
No kompanija Orlando, koja je osnovana 1946. godine, a čiji je osnivač Earl Tupper osvježio kuhinje svojim šarenim “čudotvornim zdjelama”, u krizi je.
U posljednjem tromjesečju 2022. prodaja je pala za 20 posto na 313,7 miliona dolara u usporedbi s istim razdobljem prošle godine. Sve u svemu, Tupperware je ostvario gubitak od 35,7 miliona dolara. Osim toga, kompanija nije na vrijeme dostavila godišnji izvještaj, što bi moglo rezultirati kršenjem kreditnih ugovora.