Facebook je sklopio novo partnerstvo kojim prestaje biti dio isključivo digitalnog svijeta, piše NBC News, prenosi Novac.hr.
U sklopu saradnje s američkom robnom kućom Macy's kompanija je otvorila devet pop-up trgovina s proizvodima sto brendova koji se inače prodaju na platformama Facebooka i Instagrama.
Brendovi će se prodavati u New Yorku, Pittsburghu, Atlanti, Fort Lauderdaleu, San Antoniju, Las Vegasu, Los Angelesu, San Franciscu i Seattleu.
Facebook nije jedini tehnološki gigant koji je svoje poslovanje odlučio proširiti i na fizički svijet. Tačnije, kompanija zapravo ide stopama Amazona.
Uz to što je kupio trgovački lanac Whole Foods te sklopio partnerstvo s Kohl'som, ovaj div internetske trgovine također je otvorio nekoliko pop-up trgovina koje će se nalaziti u američkim shopping centrima tokom sezone blagdana.
Te mikro trgovine sadrže dio Amazonovih proizvoda kako bi ih njegovi korisnici mogli vidjeti i isprobati uživo.