eKupon.ba proslavio peti rođendan: Korisnicima uštedio 6.300.000 KM

0

eKupon.ba, vodeća bh. stranica namijenjena grupnoj kupovini, proslavila je u subotu pet godina poslovanja. Tim povodom razgovarali smo sa eKupon.ba timom i provjerili koliko su zadovoljni svojim poslovanjem u ovom periodu.

„eKupon je u ovih 5 godina poslovanja uštedio korisnicima približno 6.300.000 KM uz 160.000 kupljena kupona i ponosni smo što nam korisnici vjeruju. Sa partnerima ostvarujemo dugoročnu saradnju što ukazuje na obostrano povjerenje. Uslugu partnera predstavljamo velikom broju kupaca, a istraživanja su pokazala da brojni eKupon korisnici postaju redovni kupci naših partnera“, poručuju iz eKupon.ba.

Slogan vaše kompanije je “Snaga grupne kupovine”. Da li su kupci prepoznali tu snagu?

Naravno da jesu, svaki dan imamo nove prijave na naše dnevne objave i nove korisnike. Pored novih korisnika imamo i naše vjerne korisnike bez kojih ništa od ovoga ne bi bilo toliko veliko. S druge strane su naši partneri koji se svaki put potrude da ponude korisnicima što atraktivniju ponudu. To je WIN-WIN situacija, korisnici su sretni zbog popusta koji dobivaju, a naši partneri zbog velike reklame i novih klijenata.

U čemu je zapravo snaga grupne kupovine?

eKupon sa partnerima ugovara popuste od 50 do 90 posto na popularne usluge ili proizvode. Što je ponuda atraktivnija to ista ima veći broj kupljenih kupona i veća je snaga reklame partnera, više ljudi priča o toj ponudi, preporučuje ostalim kolegama ili porodici, kupuje kao poklon nekome. U tome je snaga grupne kupovine! Zauzvrat, partneri dobivaju veliki broj novih kupaca i naravno veliku promotivnu akciju koja im omogućuje diferenciranje na tržištu.

Sve je više kompanija koje nude ovu vrstu usluge. Da li je naše tržište dovoljno veliko da one na njemu mogu naći svoje mjesto?

Slažemo se da bi bilo lakše svima da je tržište veće. Međutim, moramo istaći, iako je u jednom trenu bilo jako puno kompanija koje su pokušale da nude ovakvu vrstu usluge, da dosta njih ne uspijeva održati korak sa vremenom. Ne bismo da se puno bavimo time. Ono što možemo reći je da je naš recept za uspjeh to što svakodnevno pratimo svjetske trendove i trudimo se primijeniti ih na našem modelu poslovanja. Također, redovno nudimo razne novitete našim korisnicima i ostvarujemo poseban odnos sa svakim od njih. Naša predanost je jednostavan recept za uspjeh na ovako malom tržištu!

B. Šutvić